Record Details

Експлуатація соціально-історичних асоціацій в процесі читання франкомовних публіцистичних текстів як мотиваційно-дидактичний засіб навчання продуктивних видів мовленнєвої діяльності

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Експлуатація соціально-історичних асоціацій в процесі читання франкомовних публіцистичних текстів як мотиваційно-дидактичний засіб навчання продуктивних видів мовленнєвої діяльності
 
Creator Мельник, Євгеній Юрійович
 
Subject Соціально-історичні асоціації, читання, публіцистичні тексти, мотивація, проблемне навчання, говоріння, письмо
 
Description У статті розглядається питання про використання в навчанні говоріння та письма французькою мовою публіцистичних текстів, що містять гумористичні соціально-історичні асоціації. Наводяться приклади завдань, мета яких полягає в розвитку продуктивних умінь мовленнєвої діяльності і мотивації студентів щодо здійснення цієї діяльності та читання. Визначаються етапи роботи з такими текстами з точки зору розвитку продуктивних мовленнєвих умінь та вдосконалення мовно-мовленнєвих навичок. Аналізуються зазначені соціально-історичні асоціації на основі тематики, до якої вони апелюють.
 
Date 2016-06-21T09:57:20Z
2016-06-21T09:57:20Z
2016-06
 
Type Article
 
Identifier http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/21913
 
Language uk
 
Format application/msword
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ