Експлуатація соціально-історичних асоціацій в процесі читання франкомовних публіцистичних текстів як мотиваційно-дидактичний засіб навчання продуктивних видів мовленнєвої діяльності
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Експлуатація соціально-історичних асоціацій в процесі читання франкомовних публіцистичних текстів як мотиваційно-дидактичний засіб навчання продуктивних видів мовленнєвої діяльності
|
|
Creator |
Мельник, Євгеній Юрійович
|
|
Subject |
Соціально-історичні асоціації, читання, публіцистичні тексти, мотивація, проблемне навчання, говоріння, письмо
|
|
Description |
У статті розглядається питання про використання в навчанні говоріння та письма французькою мовою публіцистичних текстів, що містять гумористичні соціально-історичні асоціації. Наводяться приклади завдань, мета яких полягає в розвитку продуктивних умінь мовленнєвої діяльності і мотивації студентів щодо здійснення цієї діяльності та читання. Визначаються етапи роботи з такими текстами з точки зору розвитку продуктивних мовленнєвих умінь та вдосконалення мовно-мовленнєвих навичок. Аналізуються зазначені соціально-історичні асоціації на основі тематики, до якої вони апелюють.
|
|
Date |
2016-06-21T09:57:20Z
2016-06-21T09:57:20Z 2016-06 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/21913
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/msword
|
|