Підвищення триботехнічних характеристик титанових деталей літаків
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Підвищення триботехнічних характеристик титанових деталей літаків
Повышение триботехнических характеристик титановых деталей самолетов Increase of tribotechnical characteristics of airplanes titanic details |
|
Creator |
БЫЧКОВ, А. С.; Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України |
|
Subject |
титанові сплави; покриття; зносостійкість; топографія поверхні; фазовий склад; структура
УДК 621.2.082.18 титановые сплавы; покрытия; износостойкость; топография поверхности; фазовый состав; структура УДК 621.2.082.18 titanic alloys; coatings; wear resistance; surface topography; phase composition; structure UDC 621.2.082.18 |
|
Description |
Представлено результати випробувань на зносо- та фретінгостійкість титанових сплавів з різноманітними варіантами покриттів, що застосовують у літакобудуванні. Показано переваги молібденових покриттів, що нанесені електроіскровим способом, в підвищенні триботехнічних характеристик титанових сплавів. На основі результатів досліджень структури, фазового складу, механічнихта триботехнічних властивостей титанового сплаву ВТ6 з електроіскровим молібденовим покриттям показано можливість застосування такого покриття для вузлів тертя з титанових сплавів
Представлены результаты испытаний на износо- и фретингостойкость титановых сплавов с различными вариантами покрытий, применяемых в самолетостроении. Показано преимущество молибденовых покрытий, нанесенныхэлектроискровым способом, в повышении триботехнических характеристиктитановых сплавов. На основе результатов исследований структуры, фазового состава, механических и триботехнических свойства титанового сплава ВТ6 с электроискровым молибденовым покрытием показана возможность использования такого покрытия для узлов трения из титановых сплавов The results of tests on wear resistance and fretting resistance of titanic alloys with different variants of thecoatings applied in aircraft construction are presented. The molybdenum coating in the electrospark wayallows to raise wear resistance of titanic alloys. Thus there is a change of the mechanism of wear processwith adhesive on oxidizing. The molybdenum coating on the developed technology does not lead to structuralchanges in a substrate material. Passage of the diffusion processes and phase changes during frictionis established. On the basis of the researches results of structure, phase composition, mechanical and tribotechnicalproperties of titanic alloy ВТ6 with electrospark molybdenum coating the opportunity of useof such coating for friction units from titanic alloys is shown |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-06-02
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PTZ/article/view/10393
|
|
Source |
Проблеми тертя та зношування; № 1(70) (2016); 98-105
Scientific-Technical Journal "Problems of Friction and Wear"; № 1(70) (2016); 98-105 Проблемы трения и изнашивания; № 1(70) (2016); 98-105 |
|
Language |
ru
|
|