Record Details

Навчально-методичний комплекс дисципліни "Вступ до спеціальності"

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Навчально-методичний комплекс дисципліни "Вступ до спеціальності"
Educational and methodical complex of discipline "Introduction to specialty"
Учебно-методический комплекс дисциплины "Введение в специальность"
 
Creator Кудрицька, Жанна Володимирівна
 
Subject Спеціальність
Професія
Фахівець
Дослідження
Аналіз
 
Description У результаті вивчення даної навчальної дисципліни студент повинен:
знати:
- організацію системи вищої освіти в Україні;
- організацію навчального процесу у вищому навчальному закладі;
- нормативно – правове забезпечення організації навчального процесу, зміст державних стандартів вищої освіти;
- особливості організації навчальної, науково-дослідної, самостійної і виховної роботи на факультеті та профілюючій випускової кафедри;
- зміст та характер професійної діяльності економіста з фаху;
- кваліфікаційні вимоги до фахівця.
вміти:
- поєднувати теоретичні знання і практичні навики по активізації навчання;
- визначити сферу майбутньої професійної діяльності.
- планувати та організовувати самостійну роботу;
- обирати тему науково – дослідної роботи, формувати мету, завдання, етапи роботи;
- визначати сферу майбутньої професійної діяльності в умовах ринкових відносин.
Навчальна програма навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» розроблена на основі «Методичних вказівок до розроблення та оформлення навчальної та робочої навчальної програм дисциплін введених в дію розпорядженням від 16.06.2015р. №37/роз .
Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі економічної кібернетики.
Метою викладання дисципліни „Вступ до спеціальності” є підготовка студентів до навчання в університеті відповідно до сучасних інтеграційних процесів у міжнародній освіті в контексті Болонської декларації.
Завданнями вивчення навчальної дисципліни є:
- сформувати у студентів систему знань щодо суті й соціального значення вищої освіти; сучасних тенденцій її розвитку;
- прищепити навички самостійного й ефективного навчання в університеті з урахуванням світових освітніх тенденцій.
The curriculum of the academic discipline "Introduction to the specialty" is developed on the basis of "Methodical instructions for the development and design of educational and work training curricula disciplines put into effect by the order dated 16/06/2015. №37 / roses.
This academic discipline is a theoretical and practical basis of the totality of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of economic cybernetics.
The purpose of teaching the discipline "Introduction to a specialty" is to prepare students for university studies in accordance with modern integration processes in international education in the context of the Bologna Declaration.
The tasks of studying the discipline are:
- To form students a system of knowledge about the essence and social significance of higher education; modern trends of its development;
- To instill skills of independent and effective training at the university, taking into account world educational tendencies.
Учебная программа учебной дисциплины «Введение в специальность» разработана на основе «Методических указаний к разработке и оформлению учебной и рабочей учебной программы дисциплин введенных в действие распоряжением от 16.06.2015р. №37 / роз.
Данная учебная дисциплина является теоретической и практической основой совокупности знаний и умений, формирующие профиль специалиста в области экономической кибернетики.
Целью преподавания дисциплины «Введение в специальность» является подготовка студентов к обучению в университете в соответствии с современными интеграционных процессов в международной образовании в контексте Болонской декларации.
Задачами изучения учебной дисциплины являются:
- сформировать у студентов систему знаний о сути и смысле высшего образования; современных тенденций ее развития;
- привить навыки самостоятельного и эффективного обучения в университете с учетом мировых образовательных тенденций.
 
Date 2019-05-29T12:28:28Z
2019-05-29T12:28:28Z
2017
 
Type Learning Object
 
Identifier http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39124
 
Language uk
 
Format application/pdf
application/pdf
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ