Record Details

Особливості розвитку мережі транспортних супермаркетів в умовах інформатизації бізнес–процесів

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Особливості розвитку мережі транспортних супермаркетів в умовах інформатизації бізнес–процесів
 
Creator Парубець, Олена Миколаївна
 
Subject транспортний супермаркет
transport supermarket
 
Description В статті обґрунтовано доцільність створення, функціонування і розвитку мережі транспортних супермаркетів. Досліджено передумови створення, специфічні особливості, напрямки і сфери діяльності даних новоутворень та визначено їх роль в подальшому розвитку транспортних бізнес-процесів.
Ключові слова: транспортний супермаркет, взаємодія, мережа, ринок, послуги, підходи, витрати, доходи, конкурентоспроможність
В статье обоснованно целесообразность создания, функционирования и развития сети транспортных супермаркетов. Исследованы предпосылки создания, специфические особенности, направления и сферы деятельности данных новообразований и определена их роль, в последующем развитии транспортных бизнес-процессов.
In the article grounded expedience of creation, functioning and development of network of transport supermarkets. Pre-conditions of creation, specific features, directions and spheres of activity of these new formations, are investigational and their role is certain, in subsequent development of transport of business processes.
 
Date 2014-09-13T16:49:37Z
2014-09-13T16:49:37Z
2013-12
 
Type Article
 
Identifier http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9730
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ