Особливості розвитку мережі транспортних супермаркетів в умовах інформатизації бізнес–процесів
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Особливості розвитку мережі транспортних супермаркетів в умовах інформатизації бізнес–процесів
|
|
Creator |
Парубець, Олена Миколаївна
|
|
Subject |
транспортний супермаркет
transport supermarket |
|
Description |
В статті обґрунтовано доцільність створення, функціонування і розвитку мережі транспортних супермаркетів. Досліджено передумови створення, специфічні особливості, напрямки і сфери діяльності даних новоутворень та визначено їх роль в подальшому розвитку транспортних бізнес-процесів. Ключові слова: транспортний супермаркет, взаємодія, мережа, ринок, послуги, підходи, витрати, доходи, конкурентоспроможність В статье обоснованно целесообразность создания, функционирования и развития сети транспортных супермаркетов. Исследованы предпосылки создания, специфические особенности, направления и сферы деятельности данных новообразований и определена их роль, в последующем развитии транспортных бизнес-процессов. In the article grounded expedience of creation, functioning and development of network of transport supermarkets. Pre-conditions of creation, specific features, directions and spheres of activity of these new formations, are investigational and their role is certain, in subsequent development of transport of business processes. |
|
Date |
2014-09-13T16:49:37Z
2014-09-13T16:49:37Z 2013-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9730
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|