Процесний підхід до формування комплексу маркетингу в авіакомпаніях
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Процесний підхід до формування комплексу маркетингу в авіакомпаніях
|
|
Creator |
Тихонова, Ольга Юріївна
|
|
Subject |
процес
process |
|
Description |
В даній статті досліджено процесний підхід до формування комплексу маркетингу в авіакомпаніях за сучасних умов. Проаналізовано послідовність процесів в діяльності авіакомпаній, що впливають на формування
|
|
Date |
2014-09-13T17:37:34Z
2014-09-13T17:37:34Z 2013-04 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тихонова Ольга Юріївна. Процесний підхід до формування комплексу маркетингу в авіакомпаніях. // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. Збірник наукових праць: Випуск 36. – Київ: НАУ, 2013. – 130 с.
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9745 |
|
Language |
other
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|