Record Details

Процесний підхід до формування комплексу маркетингу в авіакомпаніях

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Процесний підхід до формування комплексу маркетингу в авіакомпаніях
 
Creator Тихонова, Ольга Юріївна
 
Subject процес
process
 
Description В даній статті досліджено процесний підхід до формування комплексу маркетингу в авіакомпаніях за сучасних умов. Проаналізовано послідовність процесів в діяльності авіакомпаній, що впливають на формування
 
Date 2014-09-13T17:37:34Z
2014-09-13T17:37:34Z
2013-04
 
Type Article
 
Identifier Тихонова Ольга Юріївна. Процесний підхід до формування комплексу маркетингу в авіакомпаніях. // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. Збірник наукових праць: Випуск 36. – Київ: НАУ, 2013. – 130 с.
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9745
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ