Record Details

Елементи та правила композиції у візуальній рекламі на транспорті

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Елементи та правила композиції у візуальній рекламі на транспорті
Elements and rules of composition in visual advertising on transport
 
Creator Кузнецова, Ірина Олексіївна
Булка, Світлана Леонідівна
Кузнецова, Ирина Алексеевна
Kuznetsova, Iryna
 
Subject Візуальна реклама на транспорті
елементи композиції
правила композиції
Visual advertising on transport
elements of composition
rules of composition
 
Description Проаналізовано тисячу видів візуальної реклами на транспорті, досліджено наявність найбільш використовуємих елементів композицій. Охарактеризовано основні правила композиції в візуальній рекламі на транспорті. Аналіз показав на пріоритетне використання лінії, плями, кольору, руху і часу як елементів композиції та правил: контрасту, акценту, масштабу та пропорцій.
Analyzed thousands of visual advertising on transport investigated the presence of the most useful elements of the composition. The basic rules of composition in visual advertising on transport characterized. The analysis indicated the priority use of lines, spots, color. The priority rules are contrast, emphasis, scale and proportion.
 
Date 2014-11-19T12:07:54Z
2014-11-19T12:07:54Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/11910
72.012:625
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Київ, НАУ, 2013
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ