Record Details

Навчально-методичний комплекс дисципліни "Вища математика"

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Навчально-методичний комплекс дисципліни "Вища математика"
Educational and methodical complex of discipline "Higher mathematics"
Учебно-методический комплекс дисциплины "Высшая математика"
 
Creator Затула Неллі Іванівна
Чуб Людмила Олексіївна
 
Subject вища математика
higher mathematics
высшая математика
 
Description Навчальна програма навчальної дисципліни “ Вища математика” розроблена на основі “Методичних вказівок до розроблення та оформлення навчальної та робочої навчальної програм дисциплін», введених в дію розпорядженням від 16.06.2015р. №37/роз .
Дана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що необхідні для опанування переважної більшості дисциплін професійної та практичної підготовки фахівця.
Метою викладання дисципліни є оволодіння студентами основними математичними поняттями та методами, необхідними для застосування теоретичного матеріалу при моделюванні і розв'язуванні прикладних економічних задач.
Завданнями вивчення навчальної дисципліни є:
– розвиток логічного та алгоритмічного мислення студентів;
– оволодіння методами дослідження та розв'язування математичних задач;
– набуття первинних навичок математичного дослідження прикладних економічних задач.
У результаті вивчення даної навчальної дисципліни студент повинен:
Знати:
 основні означення, теореми, правила та їх практичне застосування;
 сучасні методи вищої математики.
Вміти:
 користуватися методами вищої математики при вивченні загальнонаукових та спеціальних дисциплін;
 застосовувати математичні методи при розв'язуванні практичних задач з використанням обчислювальної техніки.
Навчальний матеріал дисципліни структурований за модульним принципом і складається з чотирьох навчальних модулів, а саме:
 навчального модуля №1 «Лінійна, векторна алгебра та аналітична геометрія»
 навчального модуля №2 «Вступ до математичного аналізу. Диференціальне числення функцій однієї змінної»
 навчального модуля №3 «Диференціальне числення функцій багатьох змінних. Інтегральне числення функцій»
 навчального модуля №4 «Диференціальні рівняння. Ряди» , кожен з яких є логічно завершеною, відносно самостійною, цілісною частиною навчальної дисципліни, засвоєння якої передбачає проведення модульної контрольної роботи та аналіз результатів її виконання.
Знання та вміння, отримані студентом під час вивчення даної навчальної дисципліни, використовуються у подальшому вивченні багатьох дисциплін професійної підготовки фахівця з базовою та повною вищою освітою, а саме: «Інформатика», «Теорія ймовірностей і математична статистика», «Макроекономіка», «Мікроекономіка», «Оптимізаційні методи та моделі», «Економетрика», «Статистика» та інші.
 
Date 2020-01-28T11:11:46Z
2020-01-28T11:11:46Z
2016
 
Identifier http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41111
 
Language uk
 
Format application/msword
application/msword
application/msword
application/msword
application/msword
application/pdf
application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ