Построение бифуркационного множества модели двухосного автомобиля
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Построение бифуркационного множества модели двухосного автомобиля
Побудова біфуркаційної множини моделі двохосьового автомобіля Building the bifurcation set of a two-axes vehicle model |
|
Creator |
Хребет, Валерий Григорьевич
Хребет, Валерій Григорович Khrebet, Valeriy Вербицкий, Владимир Григорьевич Вербицький, Володимир Григорович Verbitskii, Volodymyr Банников, Валерий Александрович Банніков, Валерій Олександрович Bannikov, Valeriy Вельмагина, Наталия Александровна Вельмагіна, Наталія Олександрівна Velmagina, Nataliya |
|
Subject |
Автомобиль, коэффициент увода, коэффициент сцепления устойчивость движения, дивергентные бифуркации.
Автомобіль, коефіцієнт відведення, коефіцієнт зчеплення, стійкість руху, дивергентні біфуркації. Car, slipping coefficient, clutch coefficient, motion stability, divergent bifurcations. |
|
Description |
Рассмотрен альтернативный подход определения условий безопасной потери устойчивости прямолинейного стационарного движения модели двухосного экипажа с избыточной поворачиваемостью в смысле Н.Н. Баутина на основе геометрической картины механизма дивергентной потери устойчивости. Силы увода как функции углов увода представлены з точностью до кубических Условия безопасной потери устойчивости зависят от соотношения между коэффициентами сопротивления уводу и коэффициентами сцепления в поперечном направлении осей.
Розглянуто альтернативний підхід до визначення умов безпечної втрати стійкості(в сенсі М.М. Баутіна) прямолінійного стаціонарного режиму руху моделі двохосного екіпажу з надлишковою повороткістю, що базується на геометричній картині механізму дивергентної втрати стійкості. Сили відведення як функції кутів відведення представлені з точністю до кубічних членів. Умови безпечної втрати стійкості залежать від співвідношення між коефіцієнтами опору відведення та коефіцієнтами зчеплення в поперечному напрямі на осях. An alternative approach is considered to determination of the conditions of safe stability loss for rectilinear stationary motion of an oversteered (in the sense of M. Bautin) two-axes vehicle model. The approach is based on a geometrical representation of the divergent stability loss mechanism. The slipping forces as functions of slipping angles are presented with an accuracy to a cubic term. The safe stability loss conditions depend on the ratio between the slipping resistance coefficients and the clutch coefficients in the transverse direction of the axes. |
|
Date |
2017-02-09T08:46:09Z
2017-02-09T08:46:09Z 2016-05-21 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Хребет В. Г. Построение бифуркационного множества модели двухосного автомобиля / В. Г. Хребет, В. Г Вербицкий, В. А. Банников, Н. А. Вельмагина // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. Науковий журнал. – Луцьк: Луцький НТУ, 2016.– №2(6). – С. 160.
2313-5425 http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24705 |
|
Language |
other
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Луцький національний технічний університет. Луцьк, Україна.
|
|