Record Details

Трактування понять “медіа”, “мультимедіа”, “мультимедійні технології” українськими вченими

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Трактування понять “медіа”, “мультимедіа”, “мультимедійні технології” українськими вченими
The interpretation of the concepts of "media", "media", "media technology" by Ukrainian scientists
Traktowanie pojęć „media", „multimedia", „technologie multimedialne" przez uczonych ukaińskich
Трактовка понятий "медиа", "мультимедиа", "мультимедийные технологии" украинскими учеными
 
Creator Кучай, Олександр
Kuchai, Oleksandr
Kuczaj, Oleksandr
Кучай, Александр
 
Subject Медіа, мультимедіа, мультимедійні технології, українські вчені.
Media, multimedia, media technology, Ukrainian scientists.
Media, multimedia, technologii multimedialne, ukraińscy naukowcy.
Медиа, мультимедиа, мультимедийные технологии, украинские ученые.
 
Description У статті висвітлюються різні трактування поняття “медіа” в працях українських учених. Розмежовуються поняття медіа: “старі” і “нові”. Акцентується увага саме на понятті “нові медіа”. Медіа-засоби навчання, наділені інформативністю, доступністю, широтою тематики і зручністю у використанні, здійснюють виховний, культуротворчий, соціалізуючий вплив, який, у свою чергу, тісно пов’язаний з дидактичними принципами наочності, доступності, послідовності, та забезпечують систематизований міжпредметний зв’язок. У статті представлені дефініції поняття “мультимедіа” українськими вченими. Подається визначення понят­тя “мультимедійні технології” - як нові інформаційні технології, що забезпечують роботу з анімованою комп’ютерною графікою і текстом, мовою і високоякісним звуком, нерухомими зображеннями і відео, що рухаються. Показано використання мультимедійних технологій у різних сферах діяльності людей, завдяки їх глобальним можливостям.
W artykule przedstawione są różne ujęcia terminu „media" w pracach ukraińskich uczo­nych. Rozróżniane są pojęcia mediów: „stare" i „nowe". Akcentowane jest pojęcie „nowe media". Medialne środki nauczania, które cechuje informatywność, dostępność, szerokość tematyczna oraz dogodność wykorzystywania wywierają wychowawczy, kulturotwórczy i socjalizujący wpływ, a ten z kolei jest związany z dydaktycznymi zasadami naoczności, do­stępności, konsekutywności oraz zapewnia systematyczny związek międzyprzedmiotowy.
W artykule są przedstawione definicje pojęcia „multimedia", określone przez ukraińskich uczonych. Podano określenie pojęcia „technologii multimedialnych" jako nowych technolo­gii informacyjnych, które zapewniają robotę z animowaną grafiką komputerową i tekstem, mową i dźwiękiem wysokiej jakości, nieruchomymi i ruchomymi obrazami. Przedstawione jest wykorzystywanie technologii multimedialnych w różnych dziedzinach działalności lu­dzi dzięki ich globalnym możliwościom.
В статье освещаются различные трактовки понятия "медиа" в трудах украинских ученых. Разграничиваются понятия медиа: "старые" и "новые". Акцентируется внимание именно на понятии "новые медиа". Медиа-средства обучения, наделены информативностью, доступностью, широтой тематики и удобством в использовании, осуществляющих воспитательный, культуротворческий, социализирующий влияние, которое, в свою очередь, тесно связан с дидактическими принципами наглядности, доступности, последовательности, и обеспечивают систематизированный межпредметных связь. В статье представленные дефиниции понятия "мультимедиа" украинскими учеными. Подается определение понятия "мультимедийные технологии" - как новые информационные технологии, обеспечивающие работу с анимированной компьютерной графикой и текстом, речью и высококачественным звуком, неподвижными изображениями и видео движущихся объектов. Показано использование мультимедийных технологий в различных сферах деятельности людей, благодаря их глобальным возможностям.
 
Date 2017-03-22T14:49:23Z
2017-03-22T14:49:23Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Кучай О. Трактування понять “медіа”, “мультимедіа”, “мультимедійні технології” українськими ученими / О. Кучай // Zeszyty naukowe WSHE. Nauki pedagogiczne. – T. XXXIV. – 2012. – 179-186.
1507-7403
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25589
 
Language uk
 
Relation Nauki Pedagogiczne;Tom XXXIV
 
Format application/pdf
 
Publisher Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna we Włocławku
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ