Автореферат:АЕРОДИНАМІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ НАДУВНОГО КРИЛА, ЩО ДЕФОРМУЄТЬСЯ
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Автореферат:АЕРОДИНАМІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ НАДУВНОГО КРИЛА, ЩО ДЕФОРМУЄТЬСЯ
|
|
Creator |
Ортамевзи, Гюркан
|
|
Subject |
літак з м’якою несучою поверхнею, аеродинамічні характеристики, крило, що деформується, метод обчислювальної аеродинаміки, летальний апарат, надувне крило, м’яке крило, крило гібрид, комбіноване крило.
|
|
Description |
Робота присвячена розрахунково-експериментальній оцінці аеродинамічних характеристик надувного крила, що деформується. В роботі виконано аналіз конструкцій літаків з м’якою несучою поверхнею, розглянуто особливості їх аеродинаміки, визначена наукова новизна досліджень, цілі та задачі дисертаційної роботи. На підставі аналізу особливостей аеродинаміки крила, що деформується, виконана оцінка застосовності методу обчислювальної аеродинаміки до рішення поставленої задачі. Виконано аеродинамічний аналіз крил, складовою яких є м'яка і жорстка частини в різних ширинах. З метою визначення оптимальної ширини м'якої частини крила, а також оцінки його ефекту, виконаний експеримент в аеродинамічній трубі. Виконано аналіз порівняння методів обчислювальної аеродинаміки (метод кінцевих елементів і панельно-вихровий метод) для жорсткого крила і комбінованого крила, яке складається з жорсткої передньої частини від хорди (30%) і м'якою наддувной задньої частини (70%). У роботі представлені результати льотних та наземних стендових випробувань літаючої моделі літака з вихідним крилом та крилом з наддуваємою м'якою хвостовою частиною. Запропоновано методику ідентифікації аеродінамічних характеристик літаючої моделі на підставі даних об'єктивного контролю автопілота. Виконано порівняння отриманих результатів з вихідними характеристиками літака. У ході наземних стендових випробувань виявлено особливості обтікання крила з наддуваємою хвостовою частиною, отримані фактичні деформації несучої поверхні пропонованого типу, визначені місця початку відриву потоку на пропонованій несучій поверхні. У ході льотних випробувань дана оцінка характеристик стійкості і керованості літаючої моделі з крилом пропонованого типу. Проведено дослідження характеристик експериментальних і розрахункових моделей, а також порівняльний аналіз льотно-технічних характеристик літаючих апаратів з несучими поверхнями різних типів при рівному питомому навантаженні на крило G / S. |
|
Date |
2016-12-09T18:40:54Z
2016-12-09T18:40:54Z 2016-12-09 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23697
УДК 533.6.04 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|