Record Details

Training quality assessment of information security specialists

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Training quality assessment of information security specialists
Оценка качества подготовки специалистов по информационной безопасности
Оцінювання якості підготовки фахівців з інформаційної безпеки
 
Creator Корченко, Олександр Григорович; Національний авіаційний університет
Хорошко, Володимир Олексійович; Національний авіаційний університет
Орєхова, Ірина Іванівна; Державний університет телекомунікацій
Хохлачова, Юлія Євгеніївна; Національний авіаційний університет
 
Subject Information Security
information security; educational process; professionals quality; quality indicators
UDC 378.1(045)
Информационная безопасность
информационная безопасность; образовательный процесс; качество специалистов; показатели качества
УДК 378.1(045)
Інформаційна безпека
інформаційна безпека; освітній процес; якість фахівців; показники якості
УДК 378.1(045)
 
Description Information security problems in recent years has become very urgent and important. Problems that are addressed in information security are so complex, multi-faceted and specific that a viable solution can be performed by a qualified high-level training. In this regard, there is a very important task to prepare such specialists. Therefore, the structuring of the most important aspects of the overall quality of teaching and methodological support of training in information security for the benefit of the state structures of Ukraine allows us to formulate ways to solve it from the standpoint of system analysis. International and national standards define three groups of indicators of the quality of information services: technical, economic and subjective. Using this approach, as a criterion for classification training and methodological support used method of measuring. In work proposed quality teaching indicators classification and methodological support includes: objective and subjective indicators. In this case, objective indicators consist of: unused, special and dual use. A subjective in turn - a performance of the first and second kind. And to those of the first kind are: completeness, adequacy, relevance, timeliness, and tolerance, and to those of the second kind: the importance and confidentiality. Subjective measures are considered within a certain time interval.
Проблемы информационной безопасности в последние годы стали весьма актуальными и важными. Проблемы, которые рассматриваются в информационной безопасности являются настолько сложными, многогранными и специфическими, что эффективное их решение могут осуществлять только специалисты высокого уровня профессиональной подготовки. В связи с этим возникает очень важная задача подготовки таких специалистов. Поэтому структуризация важнейших общих аспектов проблемы качества учебно-методического обеспечения системы подготовки специалистов по информационной безопасности в интересах государственных структур Украины позволяет сформулировать пути ее решения с позиций системного анализа. Международные и государственные стандарты определяют три группы показателей качества информационных услуг: технические, субъективные и экономические. Используя этот подход, в качестве критерия классификации учебно-методического обеспечения используется способ измерения. Предложенная классификация показателей качества учебно-методического обеспечения включает в себя: объективные и субъективные показатели. При этом объективные показатели состоят из: неиспользуемых, специальных и двойного применения. А субъективные в свою очередь - это показатели первого и второго рода. Причем к показателям первого рода относятся: полнота, адекватность, релевантность, толерантность и своевременность, а к показателям второго рода: важность и конфиденциальность. Субъективные показатели рассматриваются в пределах определенного временного интервала.
Проблеми інформаційної безпеки в останні роки стали досить актуальними і важливими. Проблеми, які розглядаються в інформаційній безпеці є настільки складними, багатогранними і специфічними, що ефективне їхнє рішення можуть здійснювати тільки фахівці високого рівня професійної підготовки. У зв'язку з цим виникає дуже важливе завдання підготовки таких фахівців. Тому структуризація найважливіших загальних аспектів проблеми якості навчально-методичного забезпечення системи підготовки фахівців з інформаційної безпеки в інтересах державних структур України дозволяє сформулювати шляхи її вирішення з позицій системного аналізу. Міжнародні та державні стандарти визначають три групи показників якості інформаційних послуг: технічні, суб'єктивні та економічні. Використовуючи цей підхід, як критерій класифікації навчально-методичного забезпечення використовується спосіб вимірювання. Запропонована класифікація показників якості навчально-методичного забезпечення включає в себе: об'єктивні і суб'єктивні показники. При цьому об'єктивні показники складаються з: невикористовуваних, спеціальних та подвійного застосування. А суб'єктивні в свою чергу - це показники першого і другого роду. Причому до показників першого роду відносяться: повнота, адекватність, релевантність, толерантність і своєчасність, а до показників другого роду: важливість і конфіденційність. Суб'єктивні показники розглядаються в межах певного часового інтервалу.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2015-04-20
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Infosecurity/article/view/8318
10.18372/2225-5036.21.8318
 
Source Безпека інформації; Том 21, № 1 (2015); 79-85
Безопасность информации; Том 21, № 1 (2015); 79-85
Ukrainian Scientific Journal of Information Security; Том 21, № 1 (2015); 79-85
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ