ВИЗНАЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ДИСПЕТЧЕРА-ІНСТРУКТОРА УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ДИСПЕТЧЕРА-ІНСТРУКТОРА УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ
|
|
Creator |
Немлій, Людмила Сергіївна
|
|
Subject |
Умова, педагогічні умови, диспетчер-інструктор УПР, професійна підготовка, педагогічна компетентність, мотивація, інтерактивні технології, педагогічна рефлексія
|
|
Description |
У статті висвітлено необхідність визначення педагогічних умов формування педагогічної компетентності майбутнього диспетчера-інструктора УПР для ефективного здійснення процесу підготовки. Розглянуто розбіжності щодо тлумачення визначення поняття «педагогічні умови» та зазначено,що загальною рисою усіх тлумачень цього поняття є направленість педагогічних умов на вдосконалення взаємодії учасників педагогічного процесу при вирішенні конкретних дидактичних завдань та на ефективність досягнення результату певного процесу. Проведено аналіз наукових досліджень, який дозволив визначити ряд педагогічних умов, що забезпечать ефективність досягнення мети нашого дослідження – формування педагогічної компетентності майбутнього диспетчера-інструктора УПР у процесі фахової підготовки. Визначено педагогічні умови, представлено їх аналіз і охарактеризовано особливості їх впливу на формування окремих компонентів педагогічної компетентності та педагогічної компетентності в цілому. Розглянуто зміст і сутність кожної педагогічної умови. Зроблено висновок про значущість їх визначення та ефективність впливу на формування педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів УПР.
|
|
Date |
2016-03-19T12:29:06Z
2016-03-19T12:29:06Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18162
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/msword
|
|