Record Details

ВИЗНАЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ДИСПЕТЧЕРА-ІНСТРУКТОРА УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ВИЗНАЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ДИСПЕТЧЕРА-ІНСТРУКТОРА УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ
 
Creator Немлій, Людмила Сергіївна
 
Subject Умова, педагогічні умови, диспетчер-інструктор УПР, професійна підготовка, педагогічна компетентність, мотивація, інтерактивні технології, педагогічна рефлексія
 
Description У статті висвітлено необхідність визначення педагогічних умов формування педагогічної компетентності майбутнього диспетчера-інструктора УПР для ефективного здійснення процесу підготовки. Розглянуто розбіжності щодо тлумачення визначення поняття «педагогічні умови» та зазначено,що загальною рисою усіх тлумачень цього поняття є направленість педагогічних умов на вдосконалення взаємодії учасників педагогічного процесу при вирішенні конкретних дидактичних завдань та на ефективність досягнення результату певного процесу. Проведено аналіз наукових досліджень, який дозволив визначити ряд педагогічних умов, що забезпечать ефективність досягнення мети нашого дослідження – формування педагогічної компетентності майбутнього диспетчера-інструктора УПР у процесі фахової підготовки. Визначено педагогічні умови, представлено їх аналіз і охарактеризовано особливості їх впливу на формування окремих компонентів педагогічної компетентності та педагогічної компетентності в цілому. Розглянуто зміст і сутність кожної педагогічної умови. Зроблено висновок про значущість їх визначення та ефективність впливу на формування педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів УПР.
 
Date 2016-03-19T12:29:06Z
2016-03-19T12:29:06Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18162
 
Language uk
 
Format application/msword
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ