Record Details

Структурно-комплексна модель формування педагогічної компетентності диспетчера-інструктора управління повітряним рухом

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Структурно-комплексна модель формування педагогічної компетентності диспетчера-інструктора управління повітряним рухом
Структурно-комплексная модель формирования педагогической компетентности будущих диспетчеров-инструкторов управления воздушным движением
Structural complex model of pedagogical competence formation of future air-traffic controller-trainer
 
Creator Немлій, Людмила Сергіївна
Немлий Людмила Сергеевна
Nemlii Liudmyla
 
Subject структурно-комплексна модель формування педагогічної компетентності
диспетчер-інструктор УПР
педагогічна компетентність
професійна підготовка
структурно-комплексная модель формирования педагогической компетентности
диспетчер-инструктор УВД
педагогическая компетентность
профессиональная подготовка
structural complex model of pedagogical competence formation
air traffic controller-trainer
pedagogical competence
professional training
 
Description У статті розглянуто зміст структурно-комплексної моделі формування педагогічної компетентності диспетчера-інструктора управління повітряним рухом(УПР) та зроблено аналіз структурних компонентів завдяки яким забезпечується ефективність реалізації цієї моделі. Структурно-комплексна модель містить завдання дослідження, відображає педагогічні умови формування педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів УПР, компоненти педагогічної компетентності та кінцевий результат процес – сформованість педагогічної компетентності майбутнього диспетчера-інструктора УПР.
В статье рассматривается содержание структурно-комплексной модели формирования педагогической компетентности будущего диспетчера-инструктора УВД. Структурно-комплексная модель содержит задание исследования, способы их реализации, отражает педагогические условия формирования педагогической компетентности будущих диспетчеров-инструкторов УВД; компоненты педагогической компетентности и конечный результат процесса – формирование педагогической компетентности будущих диспетчеров-инструкторов УВД.
The article focuses on the process of pedagogical competence formation of a future ATCO-trainer due to the structural complex model. This model observes its main parts like tasks of the research, ways of training process, pedagogical conditions which are considered to be the most effective ones. There is a common feature of all interpretations of the concept: the direction of pedagogical conditions which provide the effective result of our research – the formation of pedagogical competence of future ATC-trainer in the process of special training.
 
Date 2016-03-19T12:48:57Z
2016-03-19T12:48:57Z
2015-06
 
Type Article
 
Identifier http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18168
 
Language uk
 
Format application/msword
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ