Record Details

Професійний розвиток педагогічного персоналу: світовий котекст

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Професійний розвиток педагогічного персоналу: світовий котекст
Профессиональное развитие педагогического персонала: мировой контекст
Professional development of teachers: world context
 
Creator Пазюра, Наталія Валентинівна
Пазюра Наталья Валентиновна
Pazyura Nataliya
 
Subject Безперервний професійний розвиток
напрями підготовки
моделі забезпечення якості педагогічної освіти
рівні підготовки вчителів
непрерывное профессиональное образование
направления подготовки
модели обеспечения качества педагогического образования
уровни подготовки учителей
lifelong professional education
specialization in training
models enhancing quality of teachers’ training
levels of teachers’ training
 
Description Якість освіти безпосередньо залежить від професійної діяльності учителя. В сучасних умовах, під впливом нових вимог до навчального процесу, відбувається розширення функцій учителя. Головна мета сучасного учителя – підготувати учнів до неперервного навчання у «суспільстві знань». Саме тому якість педагогічної освіти розглядаються в багатьох країнах як пріоритетні напрями соціальної і освітньої політики. Стаття присвячена порівняльному аналізу основних напрямів за якими здійснюється підвищення якості педагогічної освіти в країнах світу. Вона виявляє спільні та відмінні риси у системах педагогічної освіти різних країн, акцентує увагу на інноваційних підходах до підвищення якості педагогічної освіти. Автор висвітлює прогресивні ідеї професійного розвитку педагогічного персоналу в розвинутих країнах світу.
Качество образования непосредственно зависит от профессиональной деятельности учителя. В современном мире, под влиянием новых требований к учебному процессу, происходит расширение спектра функций учителя. Основная цель современного учителя – подготовить учащихся к непрерывному обучению в «обществе знаний». Поэтому качество педагогического образования рассматривается во многих странах как приоритетные направления социальной и образовательной политики. Статья посвящена сравнительному анализу основных направлений по которым проводится повышение качества педагогического образования в мире. Она выявляет подобные и различные черты в системах педагогического образования различных стран, акцентирует внимание на инновационных подходах повышения качества. Автор анализирует прогрессивные идеи в профессиональном развитии педагогического персонала в развитых странах мира.
The quality of education directly depends on a teacher’s professional activity. In modern world the new demands to the educational process cause widening a teacher’s functions. The main goal of a modern teacher is to prepare a student to lifelong learning in the Knowledge society. That is why the quality of teachers’ training is considered to be the priorities in social and educational policy in many countries. The article deals with comparative analysis of main trends in qualitative improvement of teachers’ education in the world. It reveals the same and different characteristics in the systems of teachers’ education in different countries, pays attention to the innovative approaches to the qualitative changes. The author shows stresses the progressive ideas in teachers’ professional development in the world.
 
Date 2016-03-19T11:11:37Z
2016-03-19T11:11:37Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18149
 
Language uk
 
Format application/msword
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ