Record Details

ОРГАНІЗАЦІЯ ВЗАЄМОДІЇ ПІДПРИЄМСТВ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНИХ СУДЕН

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ОРГАНІЗАЦІЯ ВЗАЄМОДІЇ ПІДПРИЄМСТВ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНИХ СУДЕН
 
Creator Чичкан-Хліповка, Юлія Миколаївна
 
Subject технічне обслуговування
інтегрована логістична підтримка
життєвий цикл
організація взаємодії підприємств
організаційно-економічний механізм взаємодії підприємств
 
Description Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за
спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами
економічної діяльності). – Національний авіаційний університет, Київ, 2010.
Дисертацію присвячено удосконаленню теоретичних засад та розробці
практичних рекомендацій щодо управління взаємодією підприємств при
здійсненні технічного обслуговування повітряних суден в системі інтегрованої
логістичної підтримки їх життєвого циклу.
У дисертаційній роботі розроблено організаційно-економічний механізм
взаємодії авіакомпанії із суб’єктами, що надають авіатехнічні послуги, який
дозволяє регулювати економічні відносини між організаціями, та складається із
структурних механізмів координації підприємств, кросфункціональної
взаємодії та інтеграції процесів на основі інформаційних технологій та
електронного документообігу. Метою формування такого організаційно-
економічного механізму є скорочення витрат володіння авіаційною технікою
для авіакомпанії.
Автором визначено організаційні моделі взаємодії авіакомпанії із
організаціями, які здійснюють різні форми технічного обслуговування сучасних
повітряних суден, зокрема авіавиробником, авіаремонтним заводом,
спеціалізованим авіасервісним підприємством, провайдером авіатехнічних
послуг, та запропоновано економіко-математичну модель вибору оптимального
варіанту здійснення усіх форм технічного обслуговування з метою максимізації
сумарного дисконтованого потоку грошових коштів авіакомпанії.
Диссертация на соискание ученой степени кандидата экономических наук
по специальности 08.00.04 – экономика и управление предприятиями (по видам экономической деятельности). – Национальный авиационный университет,
Киев, 2010.
Диссертация посвящена усовершенствованию теоретических основ и
разработке практических рекомендаций в сфере управления взаимодействием
предприятий при осуществлении технического обслуживания воздушных судов
в системе интегрированной логистической поддержки жизненного цикла.
В диссертационной работе разработан организационно-экономический
механизм взаимодействия авиакомпании с субъектами, предоставляющими
авиатехнические услуги, который позволяет регулировать экономические
взаимоотношения между организациями, и состоит из структурных механизмов
координации предприятий, кроссфункционального взаимодействия и
интеграции процессов на основе информационных технологий и электронного
документооборота. Целью формирования такого организационно-
экономического механизма является сокращение стоимости владения
авиационной техникой для авиакомпании.
Автором определены организационные модели взаимодействия
авиакомпании с организациями, которые осуществляют различные формы
технического обслуживания современных воздушных судов, в частности с
авиапроизводителем, авиаремонтным заводом, специализированным
сервисным предприятием, провайдером авиатехнических услуг, и предложено
экономико-математическую модель выбора оптимального варианта
осуществления всех форм технического обслуживания с целью максимизации
суммарного дисконтированного потока денежных средств авиакомпании.
The thesis for obtaining the scientific degree of a Candidate of Economic
Sciences by the speciality 08.00.04 – “Economics and Enterprise Management (by
the types of economic activity)”. – National Aviation University, Kyiv, 2010.
This thesis addressed the improvement of theoretical foundation and elaboration
of practical recommendations regarding the management of enterprises interaction at
carrying out the maintenance of aircraft in the system of aircraft's life cycle integrated
logistic support.
The dissertation elaborated the organizational-economic mechanism of
interaction between airlines and agents, which provide maintenance, repair and
overhaul services; it allows regulating economic relations between organizations and
consists of structural mechanisms of enterprises coordination, cross-functional
processes interaction and integration on the basis of information technologies and
electronic workflow. The aim of shaping such an organization-economic mechanism
is reduction of aircraft’s total cost of ownership by the airline.
The author defined the organizational models of airline interaction with
enterprises, which carry out different forms of maintenance of modern aircraft, in
particular with aircraft manufacture, aircraft repair and overhaul plant, MRO service
organization, MRO service provider, and also suggested the economic-mathematical
model of choosing the optimum alternative of carrying out all forms of maintenance
with the aim of maximizing the consolidated discounted cash flow of the airline.
 
Date 2014-10-01T11:56:24Z
2014-10-01T11:56:24Z
2010
 
Type Thesis
 
Identifier http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10114
658.7.012.6:629.735.083
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ