Record Details

Integrated approach to enterprise content management

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Integrated approach to enterprise content management
Комплексный подход к управлению корпоративным информационным контентом
Комплексний підхід до управління корпоративним інформаційним контентом
 
Creator Коваленко, Юлія Борисівна; Національний авіаційний університет
 
Subject Information Security
content; enterprise content management (ECM); web-content; knowledge management; administrational resources
UDC 004.056(045)
Информационная безопасность
контент; управление корпоративным контентом (ЕСМ); веб-контент; административные ресурсы
УДК 004.056(045)
Інформаційна безпека
контент; управління корпоративним контентом (ЕСМ); веб-контент; управління знаннями
УДК 004.056(045)
 
Description Enterprise content management (ECM) includes numerous software developers, consultants and information management professionals around growing market potential. Though, there are only few extended reports concerning ECM implementation results. This article examines the practice-oriented, case summaries of ECM projects and major problems structures. The main areas that make up the structure are: ECM-related purposes, enterprise model, content model, technological infrastructure, administrational resources and change management problems. Issues that have been defined in this structure facilitate ECM development from enterprise viewpoint. Comparing the ECM concept to related researches in information resources management, document automation and knowledge management areas prove that ECM can represent modern integrated approach regarding information management.
Управление корпоративным информационным контентом (ECM) насчитывает многочисленное количество разработчиков программного обеспечения, консультантов и специалистов по управлению информацией вокруг растущего рыночного потенциала. Однако на данный момент существует мало расширенных отчетов по результатам внедрения ECM. В данной статье анализируются практико-ориентированные, тематические изложения о ECM-проектах и структурах главных проблем. Основными сферами, входящими в структуру являются: цели связаны с ЕСМ, модель предприятия, модель контента, технологическая инфраструктура, административные ресурсы и проблемы управления изменениями. Определенные в этой структуре проблемы способствуют развитию ECM с точки зрения предприятия. Сравнивая концепцию ЕСМ со связанными исследованиями в области управления информационными ресурсами, электронного документооборота и управления знаниями, можно утверждать, что ЕСМ представляет современный комплексный подход к управлению информацией.
Управління корпоративним інформаційним контентом (ECM) налічує численну кількість розробників програмного забезпечення, консультантів і професіоналів по управлінню інформацією навколо зростаючого ринкового потенціалу. Однак, на разі існує мало розширених звітів за результатами впроваджень ECM. У даній статті аналізуються практико-орієнтовані, тематичні виклади про ECM-проекти і структури головних проблем. Основні сфери, що входять до структури є: цілі пов’язані з ЕСМ, модель підприємства, модель контенту, технологічна інфраструктура, адміністративні ресурси та проблеми управління змінами. Визначені в цій структурі проблеми сприяють розвитку ECM з точки зору підприємства. Порівнюючи концепцію ЕСМ з пов’язаними дослідженнями у галузях управління інформаційними ресурсами, електронного документообігу та управління знаннями, можна стверджувати, що ЕСМ представляє сучасний комплексний підхід до управління інформацією.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2015-04-20
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Infosecurity/article/view/8311
10.18372/2225-5036.21.8311
 
Source Безпека інформації; Том 21, № 1 (2015); 69-74
Безопасность информации; Том 21, № 1 (2015); 69-74
Ukrainian Scientific Journal of Information Security; Том 21, № 1 (2015); 69-74
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ