ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО КАПІТАЛУ НА РІВНІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО КАПІТАЛУ НА РІВНІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
|
|
Creator |
Білявський, Валентин Миколайович
|
|
Subject |
Соціальний капітал, соціальні інтереси, соціальні орієнтири, соціальна політика.
|
|
Description |
Управління стратегічними змінами на підприємстві: концептуальні засади, методологія та практика : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2005. – С. 179–181.
Належне ставлення до інтелекту і творчих здібностей особи є передумовою серйозного прогресу в сфері розвитку високих технологій, що у свою чергу, є запорукою процвітаючої економіки. Подібний прогрес призводить до змін не лише в сфері технологій, але і в соціальній сфері, змушуючи відшуковувати нові способи суспільної регуляції. За такої постановки проблеми важливого значення набуває формування соціального капіталу. Київський національний торговельно-економічний університет |
|
Date |
2017-11-27T16:52:20Z
2017-11-27T16:52:20Z 2005-10-27 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Підписано до друку 21.10.05. Формат 60x84/16. Папір письм. Офсетний друк. Обл.-вид. арк. 19,81. Ум. фарбо-выдб. 18,9. Тираж 200 прим. Замовлення № 935.
966-629-186-Х http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31165 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Замовлення № 935.;
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Київський національний торговельно-економічний університет
|
|