Record Details

ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО КАПІТАЛУ НА РІВНІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО КАПІТАЛУ НА РІВНІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
 
Creator Білявський, Валентин Миколайович
 
Subject Соціальний капітал, соціальні інтереси, соціальні орієнтири, соціальна політика.
 
Description Управління стратегічними змінами на підприємстві: концептуальні засади, методологія та практика : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2005. – С. 179–181.
Належне ставлення до інтелекту і творчих здібностей особи є передумовою серйозного прогресу в сфері розвитку високих технологій, що у свою чергу, є запорукою процвітаючої економіки. Подібний прогрес призводить до змін не лише в сфері технологій, але і в соціальній сфері, змушуючи відшуковувати нові способи суспільної регуляції. За такої постановки проблеми важливого значення набуває формування соціального капіталу.
Київський національний торговельно-економічний університет
 
Date 2017-11-27T16:52:20Z
2017-11-27T16:52:20Z
2005-10-27
 
Type Thesis
 
Identifier Підписано до друку 21.10.05. Формат 60x84/16. Папір письм. Офсетний друк. Обл.-вид. арк. 19,81. Ум. фарбо-выдб. 18,9. Тираж 200 прим. Замовлення № 935.
966-629-186-Х
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31165
 
Language uk
 
Relation Замовлення № 935.;
 
Format application/pdf
 
Publisher Київський національний торговельно-економічний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ