Record Details

Мас-медіа як засіб реалізації зовнішньополітичних концепцій «soft power» і «smart power»

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Мас-медіа як засіб реалізації зовнішньополітичних концепцій «soft power» і «smart power»
Media as a Tool of Realization Political Concepts of «Soft Power» and «Smart Power»
Масс-медиа как средство реализации внешнеполитических концепций «soft power» и «smart power»
 
Creator Ліченко, Анна Дмитрівна
 
Subject медіавпливи
influences of media
soft power
316.776.2+327.8
 
Description Новітня доба відзначається домінуванням інформаційного компонента практично в усіх сферах життя, не є винятком і зовнішньополітична діяльність держав, націлена не лише на економічний чи соціальний вектор, а й на культурно-пропагандистський. Саме зараз, коли держави усвідомлюють важливість перманентної присутності на міжнародній арені розповсюдження інформації, мас-медіа стають потужним інструментом впливу на зарубіжну аудиторію. Намагаючись здобути прихильність світової спільноти, провідні країни розбудовують мережу іномовлення та залучають усі види ЗМІ до процесу коригування громадської думки. Варто зважати й на те, що більшість урядів відмовляються від жорстких воєнно-економічних методів впливу і надають перевагу концепціям "м'якої сили" та "розумної сили"
This article is about the problem how the leading countries of the world use new media as a tool of influence on foreign audiences. The main goal of this impact is creating an attractive image and achieving foreign policy objectives. In the article were determined functions of media as a tool of implementation political concepts Soft Power and Smart Power. In the article was considered the phenomenon of information hegemony of modern media holdings that control almost all information space. Also in the article was considered the concept of astroturfing as the technology of artificial public opinion
 
Date 2020-02-12T09:09:26Z
2020-02-12T09:09:26Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Ліченко А.Д. Мас-медіа як засіб реалізації зовнішньополітичних концепцій «soft power» і «smart power» / Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал. - 2016. - No 9-10 (7). - 24- 28 с.
2226-8669
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41207
 
Language uk
 
Relation No 9-10 (7);
 
Format application/pdf
 
Publisher Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ