Record Details

Biomass derived motor fuels with higher combustion heat, ecological and chemmotological characteristics

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Biomass derived motor fuels with higher combustion heat, ecological and chemmotological characteristics
Моторные топлива из биомассы с повышенной теплотой сгорания, энергетическими, экологическими и химмотологическими характеристиками
Моторні палива з біомаси з підвищеною теплотою згоряння, екологічними та хіммотологічними характеристиками
 
Creator Novoselov, E. F.; Національний авіаційний університет
Shtyka, А. І.; Національний авіаційний університет
Bereznitskiy, Y. А.; Національний авіаційний університет
 
Subject
biofuel; diesel fuel; (1S,5S)-6,6-dimethyl-2-ethylenebicyclo[3.1.1] heptane; fuel blends
66 2.765

биотопливо; дизельное топливо; (1S, 5S)-6,6-диметил-2-этиленбицикло [3.1.1] гептан; топливные смеси
66 2.765

біопаливо; дизельне паливо; (1S,5S)-6,6-диметил-2-етіленбіцікло [3.1.1] гептан; паливні суміші
66 2.765
 
Description High pour point and low combustion heat were defined as the major disadvantages of biodiesel type motor fuels. We have proposed to add wood biomass derived bicyclic compound hydrocarbon (1S,5S)-6,6-dimethyl-2-ethylenebicyclo [3.1.1] heptane (C10H16) into fat acids methyl esters (FAME) type biofuel to improve its performance and ecological qualities. A novel blended 100% biofuel is thus obtained. For a comparision we have studied performance properties  of the methyl ester of rape oil (MERO) mixture with mineral diesel fuel. It was determined that the optimal performance characteristics of such fuel mixture is near 30% of MERO. Density, kinematic viscosity, pour point and combustion heat of the blends were investigated: measured, calculated, and analyzed.
Высокие точки замерзания и низкая теплотворная способность являются главными недостатками биотоплив типа биодизеля. Мы предложили добавлять природный компонент древесной биомассы – бициклический углеводород (1S,5S)-6,6-диметил-2-этиленбицикло[3.1.1]гептан (C10H16)  в биотоплива типа МЭЖК для улучшения их эксплуатационных свойств и екологических характеристик. Таким образом было получено смесевое 100%-ное биотопливо. Для сравнения мы изучили эксплуатационные свойства смесей метилового эфира рапсового масла (МЭРО) с минеральным дизельным топливом. Было установлено что оптимальные параметры такой смеси горючих находятся вблизи 30% МЭРО. Нами иссследованы, измерены, расчитаны, и проанализированы плотность, кинематическая вязкость, точка замерзания и теплоемкость указанных смесей биотоплив и их смесей.
Високі точки замерзання і низька теплотворна властивість є головними недоліками біопалив типу біодизеля. Ми запропонували додавати природний компонент деревної біомаси – біциклічний вуглеводень (1S,5S)-6,6-диметил-2-этиленбицикло[3.1.1]гептан (C10H16) в біопалива типу метилових естерів жирних кислот (МЕЖК) для поліпшення їх эксплуатационных властивостей і екологичних характеристик. Таким чином було отримано 100%-ное сумішеве біопаливо. Для порівняння ми вивчили експлуатаційні властивості сумішей метилового ефіру рапсового масла (МЕРО) з мінеральним дизельним паливом. Було встановлене що оптимальні концентрації такої суміші палив знаходяться поблизу 30% МЕРО. Нами досліджені, виміряні, розраховани, і проаналізовани густина, кінематична в'язкість, точка замерзання і теплота сгоряння вказаних біопалив.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2012-12-28
 
Type


 
Format application/x-pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ecobiotech/article/view/3035
 
Source Problems of Environmental Biotechnology; № 2 (2012)
Проблемы экологической биотехнологии; № 2 (2012)
Проблеми екологічної біотехнології; № 2 (2012)
 
Language en
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ