Biomass derived motor fuels with higher combustion heat, ecological and chemmotological characteristics
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Biomass derived motor fuels with higher combustion heat, ecological and chemmotological characteristics
Моторные топлива из биомассы с повышенной теплотой сгорания, энергетическими, экологическими и химмотологическими характеристиками Моторні палива з біомаси з підвищеною теплотою згоряння, екологічними та хіммотологічними характеристиками |
|
Creator |
Novoselov, E. F.; Національний авіаційний університет
Shtyka, А. І.; Національний авіаційний університет Bereznitskiy, Y. А.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
—
biofuel; diesel fuel; (1S,5S)-6,6-dimethyl-2-ethylenebicyclo[3.1.1] heptane; fuel blends 66 2.765 — биотопливо; дизельное топливо; (1S, 5S)-6,6-диметил-2-этиленбицикло [3.1.1] гептан; топливные смеси 66 2.765 — біопаливо; дизельне паливо; (1S,5S)-6,6-диметил-2-етіленбіцікло [3.1.1] гептан; паливні суміші 66 2.765 |
|
Description |
High pour point and low combustion heat were defined as the major disadvantages of biodiesel type motor fuels. We have proposed to add wood biomass derived bicyclic compound hydrocarbon (1S,5S)-6,6-dimethyl-2-ethylenebicyclo [3.1.1] heptane (C10H16) into fat acids methyl esters (FAME) type biofuel to improve its performance and ecological qualities. A novel blended 100% biofuel is thus obtained. For a comparision we have studied performance properties of the methyl ester of rape oil (MERO) mixture with mineral diesel fuel. It was determined that the optimal performance characteristics of such fuel mixture is near 30% of MERO. Density, kinematic viscosity, pour point and combustion heat of the blends were investigated: measured, calculated, and analyzed.
Высокие точки замерзания и низкая теплотворная способность являются главными недостатками биотоплив типа биодизеля. Мы предложили добавлять природный компонент древесной биомассы – бициклический углеводород (1S,5S)-6,6-диметил-2-этиленбицикло[3.1.1]гептан (C10H16) в биотоплива типа МЭЖК для улучшения их эксплуатационных свойств и екологических характеристик. Таким образом было получено смесевое 100%-ное биотопливо. Для сравнения мы изучили эксплуатационные свойства смесей метилового эфира рапсового масла (МЭРО) с минеральным дизельным топливом. Было установлено что оптимальные параметры такой смеси горючих находятся вблизи 30% МЭРО. Нами иссследованы, измерены, расчитаны, и проанализированы плотность, кинематическая вязкость, точка замерзания и теплоемкость указанных смесей биотоплив и их смесей. Високі точки замерзання і низька теплотворна властивість є головними недоліками біопалив типу біодизеля. Ми запропонували додавати природний компонент деревної біомаси – біциклічний вуглеводень (1S,5S)-6,6-диметил-2-этиленбицикло[3.1.1]гептан (C10H16) в біопалива типу метилових естерів жирних кислот (МЕЖК) для поліпшення їх эксплуатационных властивостей і екологичних характеристик. Таким чином було отримано 100%-ное сумішеве біопаливо. Для порівняння ми вивчили експлуатаційні властивості сумішей метилового ефіру рапсового масла (МЕРО) з мінеральним дизельним паливом. Було встановлене що оптимальні концентрації такої суміші палив знаходяться поблизу 30% МЕРО. Нами досліджені, виміряні, розраховани, і проаналізовани густина, кінематична в'язкість, точка замерзання і теплота сгоряння вказаних біопалив. |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-12-28
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/x-pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ecobiotech/article/view/3035
|
|
Source |
Problems of Environmental Biotechnology; № 2 (2012)
Проблемы экологической биотехнологии; № 2 (2012) Проблеми екологічної біотехнології; № 2 (2012) |
|
Language |
en
|
|