ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ МОБІЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ МОБІЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
THE EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF THE NATIONAL AVIATION UNIVERSITY AS A FACTOR FOR THE FORMATION OF ACADEMIC STUDENT MOBILITY |
|
Creator |
Скирда, Т.
|
|
Subject |
академічна мобільність; заклад вищої освіти; освітнє середовище
УДК 37.014(073) academic mobility; higher education; educational environment — |
|
Description |
У статті визначено алгоритм побудови освітнього середовища Національного авіаційного університету (НАУ) як чинника формування академічної мобільності студентів, який має таку логіку: представлення місії і візії, що передбачає інформування про університет, наукову діяльність, заходи із забезпечення якості освіти, актуальну інформацію для студентів та абітурієнтів; формування стрічки новин закладу, серед яких – висвітлення подій щодо розвитку академічної мобільності; характеристика змісту заходу з розвитку академічної мобільності, фотозвіт;формування архіву подій, що відбувалися в закладі з визначеної тематики. Визначено й схарактеризовано сім послідовних етапів формування освітнього середовища НАУ у контексті розв’язання завдань формування академічної мобільності студентів: перший етап – визначення мети діяльності НАУ та стратегічних пріоритетів його розвитку з урахуванням об’єктивних світових тенденцій розвитку вищої освіти, загалом, та авіаційної галузі, зокрема; другий етап – виокремлення пріоритетної ідеї розвитку закладу; третій етап – визначення цінностей, ключових принципів і наукових підходів до організації діяльності закладу; четвертий етап – розроблення напрямів досягнення мети й стратегічних пріоритетів розвитку закладу; п’ятий етап – визначення масштабу перетворень; шостий етап – формування готовності управлінського апарату та професорського-викладацького колективу НАУ до формування академічної мобільності студентів; сьомий етап – досягнення та оцінювання результату – якісних змін в системі формування академічної мобільності студентів в освітньому процесі НАУ. Розроблено модель освітнього середовища НАУ як чинника формування академічної мобільності студентів, складниками якої визначено освітній портал закладу, де можна ознайомитися зі стратегічними й концептуальними документами заходами з інтернаціоналізації розвитку НАУ, зокрема й пріоритетами щодо забезпечення академічної мобільності студентів; заходи інтернаціоналізації, розвитку міжнародних зв’язків та стратегічного партнерства (напр.: тренінги, семінари, конференції з академічної мобільності, стажування тощо); освітній процес, який передбачає формування готовності студентів до академічної мобільності через опанування змістом навчальних дисциплін.
The article describes the algorithm for the construction of the educational environment of the National Aviation University (NAU) as a forming factor in the academic mobility of students. It has been found out that the algorithm has the following logic: presentation of the mission and vision, providing information about the university, its scientific activity, measures for ensuring the quality of education, up-to-date information for students and university applicants; the formation of the university news, including coverage of developments in academic mobility; description of the content of the academic mobility event, photo report; the formation of an archive of events that took place in the university on a specific topic. Seven consecutive stages of formation of NAU's educational environment have been identified and characterized in the context of solving the problems of formation of academic mobility of students: the first stage is determining the purpose of NAU's activity and strategic priorities of its development, taking into account the objective global tendencies of higher education development, in general, and aviation, in particular; the second stage is the identification of the priority idea of the university development; the third stage is the determination of values, key principles and scientific approaches to the organization of the university's activity; the fourth stage - development of directions of achievement of the purpose and strategic priorities of development of the university; the fifth stage - determining the magnitude of transformations; the sixth stage - formation of readiness of the management apparatus and the tutor staff of NAU to form the academic mobility of students; the seventh stage - achievement and evaluation of the result - qualitative changes in the system of formation of academic mobility of students in the educational process of NAU. A model of the NAU's educational environment was developed as a factor in shaping the academic mobility of students, the educational portal of the university where you can get acquainted with the strategic and conceptual documents of measures for the internationalization of the development of NAU, in particular internationalization, international relations and strategic partnership activities (eg: trainings, seminars, conferences on academic mobility, internships, etc.); educational process, which involves the formation of students' readiness for academic mobility through mastering the content of academic disciplines. Keywords: academic mobility; higher education; educational environment |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2019-12-01
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/14442
10.18372/2411-264X.15.14442 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 15 (2019); 99-106
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 15 (2019); 99-106 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 15 (2019); 99-106 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|