Севилья как сочетание архитектурных стилей и приемов озеленения на примере дворца Алькасар, Севильского кафедрального собора и самых известных парков.
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Севилья как сочетание архитектурных стилей и приемов озеленения на примере дворца Алькасар, Севильского кафедрального собора и самых известных парков.
Seville as a combination of architectural styles and techniques of landscaping on the example of Alcazar Palace, Seville Cathedral and the most famous parks Особливості поєднання архітектурних стилів та озеленення в м. Севілья |
|
Creator |
Косик, Оксана; Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Зененко, Богдана; Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
|
Subject |
—
— Seville; Architecture; Landscaping; Park; Alcazar; Cathedral; Giralda tower; Moorish style; Gothic — Севілья; Архітектура; Озеленення; Парк; Алькасар; Собор; Вежа Хіральда; Мавританський стиль; Готика — |
|
Description |
Данная статья посвящена одному из крупнейших испанских городов - Севилье, который за свою долгую историю прошел не через один архитектурный стиль. А именно, совместил в себе остатки римской застройки, а также мавританский, готический и местный вариант ренессансного стиля, а впоследствии - и современные приемы градостроительства и ландшафтного дизайна. В работе приводится история возникновения самого города и то, какое влияние оказало изменение власти и времени на общий вид карты Севильи. Подробнее речь идет об выдающихся памятниках архитектуры испанского города, которые были созданы еще в начале нашей эры, и какие изменения они понесли с течением времени в результате многочисленных реконструкций по приказам тогдашних испанских королей или деканов католической церкви (Алькасар, Севильский собор, башня Хиральда). Во второй половине статьи приведены примеры самых известных парков Севильи (таких как парк Марии Луизы), их история и характерные черты. В последней части сравниваются карты города в 1590, 1848 и 2019 годах на предмет изменений в зеленой составляющей Севилье.
This article is dedicated to one of the largest Spanish cities - Seville, which for its long history has gone through not one architectural style. This is due to the fact that Seville was founded by the Phoenicians. It later became a Roman city, then an Arab city. In the thirteenth century, Seville was conquered by the Spanish king. Thus, the city was created as a combination of all these cultures in terms of techniques of urban planning and landscape design. In more detail, we are talking about the outstanding architectural monuments of the Spanish city, which were created at the beginning of our era, and what changes they have made over time as a result of numerous reconstructions by orders of the then Spanish kings or deans of the Catholic Church (Alcazar Palace, Seville Cathedral and Giralda). For example, Alcazar was an Arab fort before the reconstruction. It was built in the twelfth century in the classic Moorish style. But in the fourteenth century the fort was destroyed and a palace was erected in its place. The upper quarters are the royal residence now. The rest of the palace is open to visit, as are the gardens in the backyard. As for Seville Cathedral, it was built on the site of an Arab mosque in the fifteenth century. From the original building remained the courtyard (now the Orange Garden), the Door of Forgiveness and Giralda, which used to be a minaret and is a bell tower now. The cathedral was built in the Castilian version of the Gothic. The outstanding feature of the cathedral is its huge size (140x76 meters) and 75 stained glass windows, which are recognized as the best in Europe. If we talk about the famous parks of Seville, it is worth mentioning the park of Maria Louise, which was created in the early twentieth century and covers an area of 40 hectares. The last section compares the city maps of 1590, 1848 and 2019 for changes in the green component of Seville. Looking at them, we can say that Seville has greatly increased in size due to the adjacent territories. So nowadays, there are not enough parks in the city. дана стаття присвячена одному з найбільших іспанських міст - Севільї, яке за свою довгу історію пройшло не через один архітектурний стиль. Це пов’язано з тим, що Севілью заснували фінікійці. Пізніше воно стало римським містом, потім арабським містом. У тринадцятому столітті Севілью завоював іспанський король. А саме поєднало залишки римської забудови, а також мавританський, готичний та місцевий варіант ренесансного стилю, а згодом – і сучасні прийоми містобудування та ландшафтного дизайну. Таким чином, місто було створене як поєднання всіх цих культур з точки зору техніки містобудування та ландшафтного дизайну. У роботі наводиться історія виникнення самого міста та те, який вплив мала зміна влади та часу на загальний вигляд мапи Севільї. Детальніше йдеться про найвизначніші пам’ятки архітектури іспанського міста, які були створені ще на початку нашої ери, та яких змін вони зазнали з плином часу внаслідок численних реконструкцій (Алькасар, Севільський собор, вежа Хіральда). Більш детально розглянуто видатні архітектурні пам’ятки іспанського міста, які були створені на початку нашої ери, і які зміни вони внесли з часом в результаті численних реконструкцій за наказами тодішніх іспанських королів чи деканів католицької церкви (палац Алькасар, собор Севільї та Гіральда). Наприклад, Алькасар до реконструкції був арабським фортом. Він був побудований у дванадцятому столітті в класичному мавританському стилі. Але в чотирнадцятому столітті форт був зруйнований, а на його місці встановлено палац. Верхні квартали зараз - королівська резиденція. Решта палацу відкрита для відвідування, як і сади на задньому дворі. Розглянуто знамениті парки Севільї, зокрема парк Марії Луїзи, який був створений на початку ХХ століття і займає площу 40 га. їхня історія та характерні риси. В заключенні наведено порівняльний аналіз карти міст 1590, 1848 та 2019 років на предмет змін у зеленій складовій Севільї. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2019-12-23
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/14369
10.18372/2415-8151.19.14369 |
|
Source |
Теорія та практика дизайну; № 19 (2019); 16-27
Теория и практика дизайна; № 19 (2019); 16-27 Theory and practice of design; № 19 (2019); 16-27 |
|
Language |
uk
|
|