Record Details

ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
FORMING THE READINESS FOR PROFESSIONAL ACTIVITY AS A PEDAGOGICAL PROBLEM
 
Creator Лузік, Е.
Акмалдінова, В.
 
Subject Види професійної діяльності; готовність до професійної діяльності; формування готовності; фахівець з авіаційних транспортних технологій; інноваційна політика; наукоємні галузі
УДК 378.3:338:330
Kinds of professional activity; readiness for professional activity; formation of the readiness; specialist in air transport technologies; innovation policy; science-intensive industry

 
Description У статті розглянуто питання теоретико-методичних основ формування готовності до професійної діяльності як педагогічної проблеми: поняття готовності до здійснення діяльності, види готовності, структуру готовності; види та поняття професійної діяльності. Розкрито питання ключових компетенцій майбутніх інженерів з авіаційних транспортних технологій. Здатність системи освіти задовольнити потреби особистості та суспільства у високоякісних освітніх послугах визначає внутрішній та духовний розвиток країни. Але вирішення питання формування принципово нових знань, їх використання в цілях розвитку суспільства, а також подальшого удосконалення, неможливе без розробки механізмів формування інноваційної політики вищої школи. Недостатня концептуальна сформованість методологічних основ і механізмів  професійної підготовки спеціалістів з авіаційних транспортних технологій все більше створює суперечності щодо об’єктивних потреб ринку праці у відповідних фахівцях, здатних сприймати нові знання, нові види і форми діяльності, здатних до постійного саморозвитку та професійного росту. Розглянуто питання формування інженерної освіти майбутніх інженерів з авіаційних транспортних технологій, що представляє собою основу наукової думки в різних галузях технічних знань
The article deals with issues concerning theoretical and methodological fundamentals of forming the readiness for professional activity as a pedagogical problem, which involves the meaning readiness for professional activity, kinds of readiness, its structure, the professional activity essence and characteristics. Key competences of the future engineers in the field of air transport technologies. The ability of the education system to meet the demand of the individual and society for high-quality educational services determines the internal and spiritual development of the country. However, the solution of the problem of forming fundamentally new knowledge to implement it in the development of society, as well as further knowledge deepening and advancement is impossible without improving the mechanisms for developing and shaping innovative higher education policy. Insufficient conceptual formation of methodological bases and mechanisms of professional training of aviation transport specialists results in still more controversy regarding the objective demand for relevant specialists labor market, capable of perceiving new knowledge, new types and forms of activity, ready for continuous self-development and professional growth. The question of forming the engineering education specialization of future engineers in the field of air transport technologies is considered, which represents the basis of scientific thought in various areas of technical knowledge.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2019-12-01
 
Type Рецензована стаття
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/14402
10.18372/2411-264X.15.14402
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 15 (2019); 52-60
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 15 (2019); 52-60
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 15 (2019); 52-60
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ