ЗАКЛАДИ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЯК НОВИЙ ТИПОЛОГІЧНИЙ ОБ’ЄКТ СТАЛОЇ АРХІТЕКТУРИ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ЗАКЛАДИ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЯК НОВИЙ ТИПОЛОГІЧНИЙ ОБ’ЄКТ СТАЛОЇ АРХІТЕКТУРИ
ENVIRONMENTAL EDUCATION INSTITUTIONS AS A NEW TYPOLOGICAL OBJECT OF SUSTAINABLE ARCHITECTURE |
|
Creator |
Бармашина, Л.
Пивоваров, О. Осипенко, O. Кухарчук, П. |
|
Subject |
сталий розвиток; екологія довкілля; екологічна освіта; майбутній архітектор
УДК 504:331.546:378:725(043.2) sustainable development; environmental ecology; environmental education. — |
|
Description |
Досвід багатьох розвинених країн (Канади, Японії, Швеції та інших) свідчить про необхідність і можливість покращення стану навколишнього середовища на основі принципів екологічної політики кожної окремої країни. Це потребує високого рівня екологічної культури населення та активної участі громадськості в природоохоронній діяльності. Сталий або стійкий розвиток є новим принципом людського спільного життя: наступні покоління повинні мати ресурсні можливості, адекватні існуючим. Концепція стійкого розвитку з’явилася в результаті об’єднання трьох основних точок зору: економічної, соціальної і екологічної. Узгодження цих підходів є надскладним завданням, оскільки елементи сталого або стійкого розвитку мають розглядатися збалансовано. Велика група проблем стійкості пов'язана з містобудівною екологією. До них відноситься, перш за все, взаємодія населених пунктів із навколишнім природним середовищем. Головним фактором є екологічна безпека середовища життєдіяльності. Архітектурна екологія має вивчати не лише окремі архітектурні об’єкти, а й архітектурне середовище в цілому. Це вимагає відповідних спеціалізованих територій, просторів і приміщень, тобто нових архітектурно-містобудівних об’єктів. Такі об’єкти як комплекси мають включати ландшафтну організацію прилеглих ділянок, відкриті та криті озеленені, відповідно облаштовані спеціальні простори, а також освітні будівлі з класами, кабінетами, лабораторіями тощо. Новий комплексний архітектурно-містобудівний об’єкт (позашкільний заклад екологічної освіти) повинен стати складовим новітньої типології будівель і споруд. Прикладом країни, де поняття «екологічна освіта» набуло набагато ширшої якості, ніж отримання атестату чи диплому, стали США. На території університету Джорджії існує так звана Школа екології Odum. Місією цієї школи екології можна вважати зокрема навчання майбутніх поколінь екологів, співпрацю з іншими підрозділами університету, сприяння екологічній грамотності студентів та громадськості, міждисциплінарні дослідження навколишнього середовища
The experience of many developed countries (Canada, Japan, Sweden and others) testifies to the need and opportunity to improve the environment based on the principles of environmental policy of each country. This requires a high level of environmental culture of the population and active public participation in nature conservation activities. Sustainable or sustainable development is a new principle of human cohabitation: the next generations must have the resources that are adequate to the existing ones. The concept of sustainable development emerged as a result of the integration of three main points of view: economic, social and environmental. Coordination of these approaches is a daunting task as the elements of sustainable or sustainable development must be balanced. A large group of sustainability issues is related to urban ecology. These include, first of all, the interaction of settlements with the environment. The main factor is the environmental safety of the living environment. Architectural ecology should study not only individual architectural objects, but also the architectural environment as a whole. This requires appropriate specialized areas, spaces and premises, that is, new architectural and urban development objects. Facilities such as complexes should include the landscaping of surrounding areas, open and covered landscaped areas, appropriately equipped special spaces, and educational buildings with classrooms, classrooms, laboratories, and the like. The new complex architectural and town-planning object (extracurricular institution of ecological education) should become part of the modern typology of buildings and structures. An example of a country where the concept of "environmental education" has acquired a much broader quality than obtaining a certificate or diploma is the United States. There is a so-called Odum School of Ecology at the University of Georgia. The mission of this school of ecology can be considered in particular the education of future generations of ecologists, cooperation with other departments of the university, promotion of environmental literacy of students and the public, interdisciplinary studies of the environment |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2019-12-01
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/14393
10.18372/2411-264X.15.14393 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 15 (2019); 18-25
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 15 (2019); 18-25 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 15 (2019); 18-25 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/downloadSuppFile/14393/37508
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/downloadSuppFile/14393/37509 |
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|