Record Details

ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ «ПЕРЕВЕРНУТИЙ КЛАС» ПРИ НАВЧАННІ ФАХОВОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ «ПЕРЕВЕРНУТИЙ КЛАС» ПРИ НАВЧАННІ ФАХОВОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
THE USE OF “FLIPPED CLASSROOM” TECHNOLOGY IN TEACHING FOREIGN LANGUAGE FOR SPECIFIC PURPOSES
 
Creator Конопляник, Л.
Мельникова, K.
 
Subject заклад вищої освіти; змішане навчання; перевернуте навчання; перевернутий клас; фахова іноземна мова
УДК 378.147:372.881.111.1(045)
blended learning; flipped classroom; flipped learning; foreign language for specific purposes

 
Description В умовах глобалізації та стрімкого розвитку інформаційних технологій спостерігається великий інтерес до використання сучасних ІКТ у галузі вищої освіти, а також нагальна необхідність впровадження нових методів і технологій навчання, адекватних сучасним тенденціям, вимогам суспільства та потребам студентів цифрового покоління. Останнім часом у навчальних закладах набуває популярності технологія «перевернутий клас». Стаття розглядає актуальні питання впровадження технології «перевернутий клас» у навчальний процес ЗВО. У роботі теоретично обґрунтовано сутність зазначеної технології та можливості її застосування для ефективної підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності; охарактеризовано загальні особливості технології; узагальнено низку переваг (гнучкий графік роботи з матеріалами, врахування індивідуальних особливостей студентів, формування у студентів відповідальності за результати навчання та ін.) та виокремлено труднощі її впровадження у навчальний процес ЗВО України (значні затрати часу на створення онлайн ресурсів, труднощі доступу до мережі Інтернет); розкрито відмінності традиційного та «перевернутого» занять і ролі викладача у них. Підкреслюється необхідність усвідомлення викладачем зміни його ролі та функцій при використанні такого навчання, коли викладач віддає передові позиції на користь більш тісного співробітництва та спільного внеску в навчальний процес. Викладач перетворюється з транслятора навчального матеріалу на фасилітатора, завдання якого – підтримувати студента у процесі досягнення навчальних цілей, заохочувати, стимулювати та допомагати вирішувати навчальні завдання. У статті також відзначено, що для ефективної реалізації такої технології навчання важливими завданнями викладача є ретельно підготовлене методичне забезпечення самостійної роботи студентів з використанням Інтернет-ресурсів та належний контроль за виконанням завдань. Автори продемонстрували особливості використання зазначеної технології при викладанні дисципліни «Фахова іноземна мова» у Національному авіаційному університеті, визначили доцільність її впровадження, навели приклади завдань для студентів, а також узагальнили вплив даної технології для підвищення якості навчального процесу та ефективності професійної підготовки фахівців
In the context of globalization and rapid development of information technologies, which have become an integral part of human life today, there is a great interest in the use of modern ICT in the field of higher education, as well as there is an urgent necessity to introduce new teaching methods and technologies that meet the demands of modern society and the needs of the students belonging to the digital generation. Nowadays the “flipped classroom” technology is becoming more and more popular in educational establishments. The paper deals with topical issues of implementing the “flipped classroom” technology in the educational process of a technical higher school. The study theoretically substantiates the essence of the given technology and the possibility of its application for effective students’ preparation for future professional activity; describes the general features of the given technology; generalizes a set of advantages (e.g., flexible schedule; consideration of students’ individual characteristics; development of students’ responsibility for learning outcomes, etc.) and outlines the difficulties of its implementation in the educational process of a higher school (e.g., a great amount of time needed to create online resources, difficulties with accessing the Internet, etc.); reveals the differences between the traditional and “flipped” classes and the role of a teacher in them. The need for teachers to be aware of their role and functions is emphasized when they leave the leading role in favour of closer collaboration and joint contribution to the learning process. During such training, the teacher is transformed from a translator of the educational material to a facilitator, whose task is to support students in achieving educational goals, encourage, stimulate and help them solve educational tasks. The paper also notes that in order to implement this technology effectively the important tasks for the teacher is a properly developed methodological support for students’ self-study by using Internet resources and the proper control over the completion of the tasks. The authors have demonstrated the peculiarities of the use of “flipped classroom” while teaching “Foreign Language for Specific Purposes” at the National Aviation University, determined the need for its introduction, as well as they have summarized the impact of this technology to improve the quality of teaching and students’ training for the professional activity
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2019-12-01
 
Type Рецензована стаття
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/14401
10.18372/2411-264X.15.14401
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 15 (2019); 38-45
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 15 (2019); 38-45
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 15 (2019); 38-45
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ