БІЛІНГВАЛЬНЕ НАВЧАННЯ ЯК ФАКТОР УСПІШНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТИВНОСТІ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
БІЛІНГВАЛЬНЕ НАВЧАННЯ ЯК ФАКТОР УСПІШНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТИВНОСТІ
BILLING LEARNING AS A FACTOR OF SUCCESSFUL PROFESSIONAL ADAPTABILITY |
|
Creator |
Пришупа, Ю.
|
|
Subject |
білінгвальне навчання; професійна адаптивність; професійна підготовка, фахівець технічного напряму
УДК 378.031.4:315 bilinguing education, professional adaptability; professional training; future technical specialist. — |
|
Description |
У статті розглядаються концептуальні теоретичні аспекти білінгвального навчання у вищому технічному навчальному закладі. Проаналізовано особливості розвитку білінгвального орієнтування, як необхідної складової професійної адаптивності. У статті розглянуто проблеми формування професійної адаптивності як динамічної якості особистості. Крім цього, визначається змістовна характеристика професійної адаптивності та виокремлено шляхи її формування. Метою статті є розгляд існуючих теоретичних підходів щодо визначення білінгвального навчання, висвітлення особливостей та проблем двомовної підготовки майбутніх фахівців технічного напряму у процесі професійної адаптивності. У статті схарактеризовані специфічні особливості послідовність та етапи адаптивності фахівця, окреслені якості, особистісні характеристики, що є професійно значущими і необхідними для успішної професійної діяльності майбутніх фахівців технічного напряму. Автор обґрунтовує значення формування професійної адаптивності у майбутніх фахівців технічного напряму у вузі для здійснення конкурентоспроможної діяльності у майбутньому, а також викриває сутність білінгвального навчання що полягає у міждисциплінарному феномену професійної підготовки фахівців. Тому розглядаючи підготовку майбутніх фахівців технічного напряму необхідно орієнтуватись на білінгвальне навчання як складової професійного зростання фахівця технічного напряму, а також створення системи професійних навичок, що дозволяють досягати професійної адаптивності, самореалізації, набуття професійної культури спілкування, готовності здійснювати успішну професійну діяльність на рідній та іноземній мові в умовах міжкультурної комунікації
The article deals with the conceptual theoretical aspects of bilinguing education in technical universities. Peculiarities of bilingual orientation development as necessary component of professional adaptability are analyzed. The article defines the problems of formation of professional adaptability as dynamic quality of personality. In addition, it is defined as a meaningful characteristic of professional adaptability and distinguished ways of its formation. The purpose of this article is to consider the existing theoretical approaches to the bilingual education determination, to highlight the peculiarities and problems of bilingual training of future specialists of technical direction in the process of professional adaptability. In the article the specific peculiarities of the sequence and stages of adaptive specialist, delineated qualities, personal characteristics which are professionally significant and necessary for successful professional activity of technical specialists have been characterized. The author substantiated the importance of forming professional adaptability for future specialists of technical direction in the university to carry out competitive activity in the future, as well as reveals the essence of bilingual training that lies in the interdisciplinary phenomenon of professional training of future specialists.. Therefore, considering the training of future specialists in the technical field, it is necessary to focus on bilingual training as a component of professional growth of the specialist in the technical field, as well as to create a system of professional skills that allow to achieve professional adaptability, self-realization, acquisition of a professional culture of communication, readiness and ability to work successfully in the context of intercultural communication. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2019-12-01
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/14406
10.18372/2411-264X.15.14406 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 15 (2019); 69-74
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 15 (2019); 69-74 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 15 (2019); 69-74 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|