Record Details

РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДЛЯ РОБОТИ В АВІАЦІЙНІЙ ГАЛУЗІ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДЛЯ РОБОТИ В АВІАЦІЙНІЙ ГАЛУЗІ
EMOTIONAL INTELLECTUAL DEVELOPMENT IN THE FUTURE SOCIAL WORKERS FOR WORK IN THE AVIATION FIELD
 
Creator Петренко, Т.
Санжаровець, В.
 
Subject емоційний інтелект, соціальний працівник, аеропорт, фахівець соціальної сфери, практична діяльність
УДК 378.124.8:005.95-057.4(045)
emotional intelligence, social worker, airport, specialist in social sphere, practical activity

 
Description Феномен емоційного інтелекту визнається в усьому світі все більшим числом дослідників. Важливість і необхідність розвитку складових емоційного інтелекту як факторів, що сприяють особистісному і професійному зростанню індивіда і впливають на його успішність в житті, також незаперечні. Інтелектуальні тести, популярні на початку XX століття, в даний час все рідше застосовуються з метою відбору претендентів на певну роботу або школярів до відповідних спеціалізованих класів, хоча спочатку були створені саме для цього. Виникла потреба в новому підході до оцінки успішності майбутнього фахівця соціальної сфери. Відповіддю на практичний запит стала концепція емоційного інтелекту, яка активно розвивається в рамках зарубіжної та вітчизняної психології. Почуття необхідні і важливі для діяльності людини. Навіть якщо людина намагаємося ігнорувати емоції, особливо в діловому житті, вони все одно будуть непомітно управляти особою. Важливо розуміти свої емоції і навчитися використовувати їх у професійних цілях. Серед найуспішніших лідерів та управлінців немає неемоційних людей. Якраз навпаки, всі вони майстерно використовують емоції, щоб впливати і керувати. Емоційний інтелект - це здатність людини розпізнавати свої і чужі емоції, використовувати їх на практиці. Емоційний інтелект допомагає людині бути успішним в колективі, так як емоції – єдина працююча мотивація діяльності. Коли людина знає свої емоції, то краще бачить свою реальність. З емоційним інтелектом ми можемо управляти емоціями, що допомагає краще відчувати інших людей. Емоційний інтелект – хороший спосіб керувати відносинами в колективі і організації.
The phenomenon of emotional intelligence is recognized worldwide by an increasing number of researchers. The importance and necessity of the development of components of emotional intelligence as factors that contribute to the personal and professional growth of an individual and affect his success in life, are also indisputable. Intellectual tests, popular in the early twentieth century, are nowadays increasingly used to select job applicants or schoolchildren for the appropriate specialized classes, although they were originally designed for this purpose. There is a need for a new approach to assessing the success of a future social worker. The answer to the practical query was the concept of emotional intelligence, which is actively developing in the framework of foreign and domestic psychology. Feelings are necessary and important for human activity. Even if one tries to ignore emotions, especially in business life, they will still steer clear of the person. It is important to understand your emotions and learn to use them for professional purposes. There are no non-emotional people among the most successful leaders and managers. Quite the contrary, they all skillfully use emotions to influence and control. Emotional intelligence is the ability of a person to recognize their own and others' emotions, to use them in practice. Emotional intelligence helps a person to be successful in the team, since emotions are the only working motivation for activity. When a person knows his emotions, he sees his reality better. With emotional intelligence, we can manage emotions, which helps others to feel better. Emotional intelligence is a good way to manage relationships in a team and organization
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2019-12-01
 
Type Рецензована стаття
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/14403
10.18372/2411-264X.15.14403
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 15 (2019); 135-141
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 15 (2019); 135-141
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 15 (2019); 135-141
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ