РЕАЛІЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЧНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ У ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
РЕАЛІЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЧНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ У ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
IMPLEMENTATION OF A TECHNOLOGICAL ORIENTED APPROACH IN THE SYSTEM OF PROFESSIONAL TRAINING OF ENGINEERS IN TECHNICAL UNIVERSITY |
|
Creator |
Кокарєва, А.
|
|
Subject |
організаційно-педагогічні; психологічні; соціально-економічні; особистісно-орієнтовані; навчально-методичні; реалізація технологічно-зорієнтованого підходу (навчання – інтерактивне, проблемне, контекстне, проектне)
УДК 378.147:[378.4:62](045) — organizational and pedagogical; psychological; socio-economic; personality-oriented; educational and methodological; implementation of a technology-oriented approach (training - interactive, problematic, contextual, project) |
|
Description |
Технологічно орієнтований підхід передбачає зосередження уваги викладацького складу на студента – його мотиви, цілі, структуру навчальної діяльності, результат. Обов’язковим є досягнення мети навчальних занять у структурі якісної роботи викладача, що можливе за умови визнання інтересів студента, рівня його знань і умінь, скерованості коригування освітнього процесу відповідно до розвитку особистості. Тобто спочатку відрефлексовується наявний рівень можливостей й знань студентів, на якому вибудовується новий рівень зростання. Причому реалізація методичних засобів (організація та прийоми, методи, форми, засоби вивчення навчального матеріалу) здійснюється з урахуванням здібностей, мотивів, потреб, а також стимулювання особистісної інтелектуальної активності без зайвого фіксування помилок, невдач, розвитку особистості студента, його пізнавальних процесів, діяльнісних характеристик. Викладачеві належить визначити номенклатуру навчальний дій, у ході реалізації якої вихованцями будуть засвоюватися алгоритми навчальної роботи, самостійно засвоюватися нові знання. У основній діяльності студента – навчальній, важливим вбачаємо розвиток інтелектуальних особливостей, забезпечення успішності учбової діяльності, соціально-психологічної адаптації та збереження психічного здоров’я. Показником сприятливого функціонального стану особистості є належна розумова працездатність, у процесі якої досягається позитивний емоційний стан. Технологічно орієнтований підхід процесуально-діяльнісної складової фахової підготовки майбутніх інженерів реалізується через структуру й зміст підготовки з урахуванням соціального замовлення, потреб ринку праці, вимог роботодавців відповідної галузі, українських та міжнародних стандартів. Вищі навчальні заклади орієнтовані на забезпечення індивідуального навчання з урахуванням максимального задоволення масового попиту в якісному викладанні знань
Technologically oriented approach involves focusing the teaching staff on the student - his motives, goals, structure of educational activity, result. It is obligatory to achieve the goal of training in the structure of quality work of the teacher, which is possible provided that the interests of the student, his level of knowledge and skills, orientation of the educational process in accordance with the development of personality. That is, the existing level of students' capabilities and knowledge is initially reflected, at which a new level of growth is being built. Moreover, the implementation of methodical means (organization and techniques, methods, forms, means of studying the educational material) is carried out taking into account the abilities, motives, needs, as well as stimulation of personal intellectual activity without unnecessary fixing of mistakes, failures, development of the student's personality, his cognitive processes, activities. . The teacher has to define the nomenclature of educational actions, during which the pupils will learn the algorithms of educational work, independently learn new knowledge. The main activity of the student - educational, important is the development of intellectual characteristics, ensuring the success of educational activities, social and psychological adaptation and preservation of mental health. Indicator of a favorable functional state of the individual is a proper mental capacity, in the process of which a positive emotional state is achieved. The technologically oriented approach of the process and activity component of the professional training of future engineers is realized through the structure and content of training taking into account the social order, the needs of the labor market, the requirements of the employers of the relevant industry, Ukrainian and international standards. Higher education institutions are focused on the provision of individualized learning, taking into account the maximum satisfaction of mass demand in quality teaching of knowledge |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2019-12-01
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/14400
10.18372/2411-264X.15.14400 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 15 (2019); 32-38
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 15 (2019); 32-38 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 15 (2019); 32-38 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|