Record Details

ВІЗІЯ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ ФІЛОЛОГІВ У ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ВІЗІЯ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ ФІЛОЛОГІВ У ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ
VISION OF INTEGRATIVE APPROACH TO TEACHING STUDENTS OF PHILOLOGY IN HIGHER TECHNICAL EDUCATIONAL INSTITUTIONS
 
Creator Рудіна, М.
 
Subject інтегративний підхід, освітня програма, інтегровані курси, інтегративний актив знань, трансферабельні уміння, технічний університет
УДК 378.016:80 (045)
asset of student’s knowledge; educational curriculum; higher technical educational institution; integrative approach; integrative courses; transferable abilities

 
Description Здійснено візію інтегративного підходу у вищій освіті як методологічного базису навчання студентів в університетах. Підкреслено, що для навчання іноземним мовам абітурієнтами обираються технічні університети, вибір пов’язано з перспективами працевлаштування: галузевий зміст у поєднанні з іноземною мовою посилюють конкурентоспроможність спеціаліста. Висвітлено загальнонауковий погляд на інтегративний підхід в освіті на основі аналізу розвідок вітчизняних і зарубіжних дослідників. Узагальнено, що регламентований часом і простором інтегративний підхід у руслі наукового переосмислення і реактуалізації теоретичної множинності педагогіки асимілює традиційні змісти на рівні сучасності, забезпечує якість освіти в оновленому просторі. Акцентовано, що інтегративний підхід є базисом цілісності галузевих знань та іншомовної компетентності як інтегративного активу знань студентів. Стверджується, що інтегрований підхід є концептуальним елементом універсальної теоретичної моделі вищої освіти, регламентує: освітні програми в межах спеціальності; інтегровані навчальні курси; підручники і посібники з перекладу, сприяє набуттю трансферабельних умінь. Констатовано, що в навчанні філологів інтегрується масив складових: значний за обсягом зміст (іноземна мова, галузева лексика, переклад, методика викладання іноземної мови у вищій і середній освіті, психологічні й педагогічні знання); інноваційні методики і технології формування іншомовної і перекладацької компетентності; інформаційний контент; державно-правовий і законодавчий супровід галузі тощо, що визначає перспективи інтегративного підходу як об’єкта наукових розвідок. Досліджено, що молодь, обираючи філологічну освіту в технічних університетах, реально оцінює переваги трансферабельних умінь, які посилюють конкурентоздатність фахівця, розширюють сферу затребуваності спеціаліста, сприяють реалізації амбіцій.
Vision of integrative approach in higher education as the methodological basis of teaching students at universities has been carried out. It was highlighted that to learn foreign languages technical higher institutions are chosen by applicants. Based on domestic and foreign science’s investigations educational perspective to integrative approach in education has been described. It was summarized that integrative approach fixed in time and place in the context of scientific redefinition and revival of theoretical multiplicity of pedagogy assimilates traditional content of modern education, provides the quality of modernized education. It has been highlighted that integrative approach is the basis of the unity of sectoral knowledge and foreign language competence as the asset of student’s knowledge. It is emphasized that integrative approach is the conceptual element of universal theoretical model of higher education that regulate: educational curricula within the specialty; integrative training courses; textbooks and training manuals in translation. All these factors further to get transferable abilities. It has been proved that there is a great number of components integrate in teaching students of philology: great deal of content (foreign language, sectoral vocabulary, translation, methods of teaching English in higher and secondary education, psychological and pedagogical knowledge); innovative methods and techniques of providing foreign and translation competence; informative content; legal and legislative support etc. These components denote the perspectives of integrative approach as an object of scientific investigation. It has been investigated that young people, choosing philological education in higher technical educational institutions, evaluate advantages of transferable abilities, which strengthen the competitiveness of professional, expand the sphere of demand for the professional, assist to fulfil the ambitions
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2019-12-01
 
Type Рецензована стаття
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/14408
10.18372/2411-264X.15.14408
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 15 (2019); 84-91
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 15 (2019); 84-91
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 15 (2019); 84-91
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ