Record Details

КОНЦЕПЦІЯ ПОБУДОВИ МОДЕЛЮВАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОВІТРЯНОГО КОРАБЛЯ НА ЙОГО ЛЬОТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title КОНЦЕПЦІЯ ПОБУДОВИ МОДЕЛЮВАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОВІТРЯНОГО КОРАБЛЯ НА ЙОГО ЛЬОТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Концепция построения моделирующего комплекса изучение влияния индивидуальных особенностей воздушного корабля на его летные характеристики
Concept of building a modeling complex study of the influence of individual characteristics an aircraft on its flying characteristics
 
Creator Іщенко, С. О.; Національний авіаційний університет
Семігківська, Т. О.; Національний авіаційний університет
 
Subject

УДК 533.6.013






 
Description Розглянуто використання математичних моделей повітряних кораблів для дослідження причин появи в них індивідуальних особливостей та ступеня їх впливу на льотні характеристики. Показано структуру універсальної математичної моделі та призначення окремих модулів, що забезпечує визначення індивідуальних льотних характеристик будь-якого типу повітряного корабля.
Рассмотрено использование математических моделей воздушных кораблей для исследования
причин появления в них индивидуальных особенностей и степени их влияния на летные характеристики. Показано структуру универсальной математической модели и назначения отмых модулей, обеспечивает определение индивидуальных летных характеристик любого
типа воздушного корабля.
The use of mathematical models of aircraft for research is considered
the reasons for the appearance in them of individual characteristics and the degree of their influence on the flight characteristics
Ristiki The structure of a universal mathematical model and the purpose of
MIC modules, which provides identification of the individual flight characteristics of any
type of aircraft.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2020-01-17
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/13550
10.18372/2306-1472.11.13550
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 11, № 4 (2001); 58-64
Вестник Национального авиационного университета; Том 11, № 4 (2001); 58-64
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 11, № 4 (2001); 58-64
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ