Record Details

STATE MARKETING: ORIGINS

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title STATE MARKETING: ORIGINS
ГОСУДАРСТВЕННЫЙ МАРКЕТИНГ: ИСТОКИ
ДЕРЖАВНИЙ МАРКЕТИНГ: ВИТОКИ
 
Creator ІВАНИЦЬКА, О. М.; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
ІВАНИЦЬКИЙ, О. В.
 
Subject state marketing; political marketing; regional marketing; E.Bernays; Ivy Lee
351:658.8:37
государственный маркетинг; политический маркетинг; региональный маркетинг; Э.Бернейз; А.Ли
351:658.8:37
державний маркетинг; політичний маркетинг; регіональний маркетинг; Е.Бернейз; А.Лі
351:658.8:37
 
Description The article enlighten the activities of key figures in the development of state marketing (SM). Among those who had the greatest influence on the development of theory and practice of the SM, the names of Gustave Le Bon, W.Lippmann, Ivy Lee, E.Bernays, G.G.Pocheptsov are mentioned. The features and the systematic character of state marketing are shown, which absorbs political, regional, electoral, ecological and other types of marketing and their components.
В статье показана деятельность ключевых фигур в развитии государственного маркетинга (ГМ). Среди тех, кто в наибольшей степени повлиял на процессы развития теории и практики ДМ, названы имена Г.Лебона, У.Липпмана, А.Ли, Э.Бернейза, Г.Г.Почепцова. Показаны особенности и системный характер государственного маркетинга, который включает политический, региональный, избирательный, экологический и другие виды маркетинга и их составляющие.
В статті висвітлено діяльність ключових постатей в розвитку державного маркетингу (ДМ). Серед тих, хто найбільшою мірою вплинув на процеси розвитку теорії та практики ДМ, названо Г.Лебона, У.Ліппмана, А.Лі, Е.Бернейза, Г.Г.Почепцова. Показано особливості та системний характер державного маркетингу,  який вбирає в себе політичний, регіональний, виборчий, екологічний та інші види маркетингу та їх складові.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2019-11-14
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/14215
 
Source Стратегія розвитку України; № 1 (2017); 25-28
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 1 (2017); 25-28
Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 1 (2017); 25-28
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ