BODY-LANGUAGE AS A REPRESENTATION OF METAPHYSIC ESSENCE OF THE HERO’S INNER WORLD (ON THE MATERIAL OF V. NABOKOV’S STORY “CHRISTMAS”)
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
BODY-LANGUAGE AS A REPRESENTATION OF METAPHYSIC ESSENCE OF THE HERO’S INNER WORLD (ON THE MATERIAL OF V. NABOKOV’S STORY “CHRISTMAS”)
ЯЗЫК ТЕЛА КАК МЕТАФИЗИКА ДУШИ ГЕРОЯ (НА МАТЕРИАЛЕ РАССКАЗА В. НАБОКОВА «РОЖДЕСТВО») МОВА ТІЛА ЯК МЕТАФІЗИКА ДУШІ ГЕРОЯ (НА МАТЕРІАЛІ ОПОВІДАННЯ В. НАБОКОВА «РІЗДВО») |
|
Creator |
ГУЛЕВИЧ, Олена
|
|
Subject |
synaesthesia; corporeality; V. Nabokov; “Christmas”; context; subtext.
УДК 821.161.1 синестезия; телесность; В. Набоков; «Рождество»; контекст; подтекст. УДК 821.161.1 синестезія, тілесність В. Набоков; «Різдво»; контекст; підтекст. УДК 821.161.1 |
|
Description |
The article reveals the synaesthetic nature of V. Nabokov’s literary style, represented in the story “Christmas”. Synaesthetic nature of Nabokov’s language, its highlighted corporeality and explicit use of colour predetermine the meaning of his works. Bodily synaesthesia determines Nabokov’s style and contributes to the perception of his works on physiological level. It also creates the unique artistic reality of Nabokov’s individual style known by its subtle sensuality and profound imagery.
В статье рассмотрена проблема синестезийной природы художественного почерка В. Набокова на примере рассказа «Рождество». Синестезийный характер языка В. Набокова, его подчеркнутая телесность и точечное использование цвета во многом предопределяют смысловое наполнение произведений. При этом телесная синестезия определяет особенность стиля Набокова и способствует восприятию его произведений буквально на физиологическопм уровне; создает уникальный художественный мир, который определяют своеособенность идиостиля писателя, основополагающими характеристиками которого являются тонкая чувственная выразительность и проникновенная образность. У статті розглянуто проблему синестезійной природи художнього почерку Володимира Набокова на прикладі оповідання «Різдво». Синестезійний характер мови Набокова, його підкреслена тілесність і вдале використання кольору зумовлюють сенс його творів. При цьому тілесна синестезія визначає особливість стилю Набокова і веде до рецепції творів письменника буквально на фізіологічному рівні; створює унікальний художній простір його творів, який визначають унікальність ідиостиля, визначальними якостями якого є тонка чуттєва виразність і прониклива образність. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2019-12-05
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/14261
10.18372/2520-6818.40.14261 |
|
Source |
Humanitarian Education in Technical Universities; № 40 (2019); 60-66
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 40 (2019); 60-66 Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 40 (2019); 60-66 |
|
Language |
uk
|
|