Record Details

GENDER IDENTITY IN MEDIATEXT: SOCIO-CULTURAL PHENOMENON, VERBAL CONSTRUCT

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title GENDER IDENTITY IN MEDIATEXT: SOCIO-CULTURAL PHENOMENON, VERBAL CONSTRUCT
ГЕНДЕРНАЯ ИДЕНТИЧНОСТЬ В МЕДИАТЕКСТЕ: СОЦСОЦИОКУЛЬТУРНЫЙ ФЕНОМЕН, ВЕРБАЛЬНЫЙ КОНСТРУКТ
ГЕНДЕРНА ІДЕНТИЧНІСТЬ У МЕДІАТЕКСТІ: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ФЕНОМЕН, ВЕРБАЛЬНИЙ КОНСТРУКТ
 
Creator МАРЧИШИНА, Алла
 
Subject femininity; gender identity; masculinity; mediatext; queer.
УДК 811.111ʼ42:305:070
гендерная идентичность; квир; маскулинность; медиатекст; феминность.
УДК 811.111ʼ42:305:070
гендерна ідентичність; квір; маскулінність; медіатекст; фемінність
УДК 811.111ʼ42:305:070
 
Description The paper considers lingual signification of gender identity in English mass media texts. The focus of the research concentrates on the contemporary theoretical opinions concerning terminological nomination and contents of the analyzed texts. Gender identity is viewed upon as a social and cultural phenomenon which in mediatexts is represented by verbal means according to masculinity/femininity/queer features, professional activity, sexuality.
Статья посвящена исследованию языкового обозначения гендерной идентичности в текстах англоязычных средств массовой информации. Показаны современные теоретические взгляды на терминологическую номинацию и содержание анализируемого типа текстов, представлено толкование гендерной идентичности как социокультурного феномена, охарактеризовано вербальные средства отображения гендерной идентичности в медиатекстах по признакам маскулинности/феминности/квир, профессиональной деятельности, сексуальности.
Стаття присвячена дослідженню мовного означування гендерної ідентичності в текстах англомовних засобів масової інформації. Висвітлено сучасні теоретичні погляди на термінологічну номінацію й змістове наповнення аналізованого типу текстів, представлено тлумачення гендерної ідентичності як соціокультурного феномену, схарактеризовано вербальні засоби оприявнення гендерної ідентичності в медіатекстах за ознаками маскулінності/фемінності/квір, фахової діяльності, сексуальності.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2019-12-05
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/14256
10.18372/2520-6818.40.14256
 
Source Humanitarian Education in Technical Universities; № 40 (2019); 33-39
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 40 (2019); 33-39
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 40 (2019); 33-39
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ