INTERNATIONAL MARKETING AS THE BASIS OF DEVELOPMENT OF INTERNATIONAL BUSINESS
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
INTERNATIONAL MARKETING AS THE BASIS OF DEVELOPMENT OF INTERNATIONAL BUSINESS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ КАК ОСНОВА РАЗВИТИЯ МЕЖДУНАРОДНОГО БИЗНЕСА МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ |
|
Creator |
КОРЖ, М. В.; Національний авіаційний університет
ЧУБ, І. В.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
international marketing; international marketing strategies; international business; world economic system; globalizations not processes; efficiency of the international marketing
339.138 международный маркетинг; стратегии международного маркетинга; международный бизнес; мирохозяйственная система; глобализационные процессы; эффективность международного маркетинга 339.138 міжнародний маркетинг; стратегії міжнародного маркетингу; міжнародний бізнес; світогосподарська система; глобалізаційні процеси; ефективність міжнародного маркетингу 339.138 |
|
Description |
In the formed situation on world levels success of functioning of any participant of international business regardless of type of activity is in direct connection from his ability to react and right trace any changes which take a place in external surroundings, both at world level and at the level of separate national economy, which are target markets for forming and realization of projects of international bisnes-processes. There is a necessity of scan-out of these changes and reflection of them at general strategy of development, to the commercial and commodity policy at the international market as the proper administrative decisions, success of which in the considerable degree of depends from the effectively formed international marketing strategy, and also control the system..
В сформированной ситуации на мирохозяйственном уровне успех функционирования участника международного бизнеса независимо от профиля деятельности находится в прямой связи с его способностью реагировать и верно отслеживать любые изменения, которые происходят во внешнем окружении, как на мировом уровне, так и на уровне отдельной национальной экономики, которые представляют собой целевые рынки для формирования и реализации проектов международных бизнес-процессов. Существует необходимость сканирования этих изменений и отражения их в общей стратегии развития, коммерческой и товарной политике на международном рынке в виде соответствующих управленческих решений, успех которых в значительной степени зависит от эффективно сформированной стратегии международного маркетинга, а также системы управления ею. У сформованій ситуації на світогосподарському рівні успіх функціонування будь-якого учасника міжнародного бізнесу незалежно від профілю діяльності знаходиться у прямому зв’язку з його здатністю реагувати й вірно відслідковувати будь-які зміни, що відбуваються в зовнішньому оточенні, як на світовому рівні, так і на рівні окремої національної економіки, які являють собою цільові ринки для формування і реалізації проектів міжнародних бізнес-процесів. Існує необхідність сканування цих змін і відображення їх у загальній стратегії розвитку, комерційній й товарній політиці на міжнародному ринку у вигляді відповідних управлінських рішень, успіх яких у значному ступені залежіть від ефективно сформованої стратегії міжнародного маркетингу, а також системи управління нею. |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2019-11-14
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/14214
|
|
Source |
Стратегія розвитку України; № 1 (2017); 21-24
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 1 (2017); 21-24 Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 1 (2017); 21-24 |
|
Language |
uk
|
|