PROMOTION OF GOODS TO INTERNATIONAL MARKETS BY EXHIBITION-FAIR ACTIVITY
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
PROMOTION OF GOODS TO INTERNATIONAL MARKETS BY EXHIBITION-FAIR ACTIVITY
ПРОДВИЖЕНИЕ ТОВАРА НА МЕЖДУНАРОДНЫЕ РЫНКИ ПОСРЕДСТВОМ ВЫСТАВОЧНО- ЯРМАРОЧНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ НА МІЖНАРОДНІ РИНКИ ЧЕРЕЗ ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ |
|
Creator |
ЛОЖАЧЕВСЬКА, О. М.; Національний транспортний університету
КОВАЛЬЧУК, А. В.; Національний транспортний університету |
|
Subject |
marketing; marketing complex; promotion of goods; sales promotion; promotion methods; international markets; exhibition activities; fair activities
338.488.2:640.4(477) маркетинг; комплекс маркетинга; продвижение товара; стимулирование сбыта; методы продвижения; международные рынки; выставочная деятельность; ярмарочная деятельность 338.488.2:640.4(477) маркетинг; комплекс маркетингу; просування товару; стимулювання збуту; методи просування; міжнародні ринки; виставкова діяльність; ярмаркова діяльність 338.488.2:640.4(477) |
|
Description |
The article analyzes the main methods of product promotion in international markets and definesexhibition-fair activity as one of the most effective ones. The significance of this method is proved by a number of problemswhich can be solved when it is used, namely: representation of products in the global market, acquaintance with theproducts of competitor firms, the possibility of establishing new acquaintances with future suppliers, buyers, obtainingnew knowledge, searching for potential investors and searching potential partners. It is shown that this method is underdevelopment and has all the prospects for further, effective use.
В статье проанализированы основные методы продвижения товара на международныерынки и определено выставочно-ярмарочную деятельность одним из самых эффективных. Доказано значимость данного метода рядом задач, которые могут решаться при его использовании, а именно:представление своей продукции на глобальном рынке, знакомство с продукцией фирм-конкурентов,возможность заведения новых знакомств с будущими поставщиками, покупателями, получения новых знаний,поиск потенциальных инвесторов и поиск потенциальных партнеров. Показано, что данный метод находитсяв стадии развития и имеет все перспективы дальнейшего, эффективного использования. В статті проаналізовано основні методи просування товару на міжнародні ринки та визначено виставково-ярмаркову діяльність одним з найефективніших. Доведено значимість даного методу рядом задач, котрі можуть вирішуватися при його використанні, а саме: представлення власної продукції наглобальному ринку, знайомство з продукцією фірм-конкурентів, можливість заведення нових знайомств змайбутніми постачальниками, покупцями, отримання нових знань, пошук потенційних інвесторів та пошук потенційних партнерів. Показано, що даний метод знаходиться в стадії розвитку і має всі перспекти виподальшого, ефективного використання. |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2019-11-11
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/14116
|
|
Source |
Стратегія розвитку України; № 2 (2018); 30-35
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 2 (2018); 30-35 Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 2 (2018); 30-35 |
|
Language |
uk
|
|