Record Details

PROMOTION OF GOODS TO INTERNATIONAL MARKETS BY EXHIBITION-FAIR ACTIVITY

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title PROMOTION OF GOODS TO INTERNATIONAL MARKETS BY EXHIBITION-FAIR ACTIVITY
ПРОДВИЖЕНИЕ ТОВАРА НА МЕЖДУНАРОДНЫЕ РЫНКИ ПОСРЕДСТВОМ ВЫСТАВОЧНО- ЯРМАРОЧНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ НА МІЖНАРОДНІ РИНКИ ЧЕРЕЗ ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ
 
Creator ЛОЖАЧЕВСЬКА, О. М.; Національний транспортний університету
КОВАЛЬЧУК, А. В.; Національний транспортний університету
 
Subject marketing; marketing complex; promotion of goods; sales promotion; promotion methods; international markets; exhibition activities; fair activities
338.488.2:640.4(477)
маркетинг; комплекс маркетинга; продвижение товара; стимулирование сбыта; методы продвижения; международные рынки; выставочная деятельность; ярмарочная деятельность
338.488.2:640.4(477)
маркетинг; комплекс маркетингу; просування товару; стимулювання збуту; методи просування; міжнародні ринки; виставкова діяльність; ярмаркова діяльність
338.488.2:640.4(477)
 
Description The article analyzes the main methods of product promotion in international markets and definesexhibition-fair activity as one of the most effective ones. The significance of this method is proved by a number of problemswhich can be solved when it is used, namely: representation of products in the global market, acquaintance with theproducts of competitor firms, the possibility of establishing new acquaintances with future suppliers, buyers, obtainingnew knowledge, searching for potential investors and searching potential partners. It is shown that this method is underdevelopment and has all the prospects for further, effective use.
В статье проанализированы основные методы продвижения товара на международныерынки и определено выставочно-ярмарочную деятельность одним из самых эффективных. Доказано значимость данного метода рядом задач, которые могут решаться при его использовании, а именно:представление своей продукции на глобальном рынке, знакомство с продукцией фирм-конкурентов,возможность заведения новых знакомств с будущими поставщиками, покупателями, получения новых знаний,поиск потенциальных инвесторов и поиск потенциальных партнеров. Показано, что данный метод находитсяв стадии развития и имеет все перспективы дальнейшего, эффективного использования.
В статті проаналізовано основні методи просування товару на міжнародні ринки та визначено виставково-ярмаркову діяльність одним з найефективніших. Доведено значимість даного методу рядом задач, котрі можуть вирішуватися при його використанні, а саме: представлення власної продукції наглобальному ринку, знайомство з продукцією фірм-конкурентів, можливість заведення нових знайомств змайбутніми постачальниками, покупцями, отримання нових знань, пошук потенційних інвесторів та пошук потенційних партнерів. Показано, що даний метод знаходиться в стадії розвитку і має всі перспекти виподальшого, ефективного використання.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2019-11-11
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/14116
 
Source Стратегія розвитку України; № 2 (2018); 30-35
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 2 (2018); 30-35
Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 2 (2018); 30-35
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ