Record Details

DIGITAL MARKETING AS THE BASIC ELEMENT OF MARKETING STRATEGIES OF THE GLOBAL EXPANSION OF INTERNATIONAL COMPANIES

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title DIGITAL MARKETING AS THE BASIC ELEMENT OF MARKETING STRATEGIES OF THE GLOBAL EXPANSION OF INTERNATIONAL COMPANIES
ЦИФРОВОЙ МАРКЕТИНГ КАК ОСНОВНОЙ ЭЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВЫХ СТРАТЕГИЙ ГЛОБАЛЬНОЙ ЭКСПАНСИИ МЕЖДУНАРОДНЫХ КОМПАНИЙ
ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВНИЙ ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ГЛОБАЛЬНОЇ ЕКСПАНСІЇ МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ
 
Creator ПРОХОРОВА, М. Е.; Національний авіаційний університет
 
Subject digital marketing; tools and channels of digital marketing; marketing strategy; penetration into foreign markets, social media marketing
339.138
цифровой маркетинг; инструменты и каналы цифрового маркетинга; маркетинговая стратегия; проникновения на зарубежные рынки; социальный медиа маркетинг
339.138
цифровий маркетинг; інструменти та канали цифрового маркетингу; маркетингова стратегія; проникнення на закордонні ринки; соціальний медіа маркетинг
339.138
 
Description The article analyzes the use of digital marketing as a priority instrument for the expansionof international companies in foreign markets and defines the international and domestic experience of its use;determining the nature of the impact of the use of tools and channels of digital marketing on the decisionmakingprocess within the international companies.
В статье проанализировано использование цифрового маркетинга как приоритетного инструмента экспансии международных компаний на зарубежных рынках и определения международного и отечественного опыта его использования; установления характера влияния использования инструментов и каналов digital маркетинга на процесс принятия решений внутри международных компаний
У статті проаналізоване використання цифрового маркетингу як пріоритетного інструменту експансії міжнародних компаній на закордонних ринках та визначення міжнародного та вітчизняного досвіду його використання; встановлення характеру впливу використання інструментів та каналів digital маркетингу на процес прийняття рішень всередині міжнародних компаній.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2019-11-12
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/14175
 
Source Стратегія розвитку України; № 1 (2019); 50-57
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 1 (2019); 50-57
Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 1 (2019); 50-57
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ