DIGITAL MARKETING AS THE BASIC ELEMENT OF MARKETING STRATEGIES OF THE GLOBAL EXPANSION OF INTERNATIONAL COMPANIES
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
DIGITAL MARKETING AS THE BASIC ELEMENT OF MARKETING STRATEGIES OF THE GLOBAL EXPANSION OF INTERNATIONAL COMPANIES
ЦИФРОВОЙ МАРКЕТИНГ КАК ОСНОВНОЙ ЭЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВЫХ СТРАТЕГИЙ ГЛОБАЛЬНОЙ ЭКСПАНСИИ МЕЖДУНАРОДНЫХ КОМПАНИЙ ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВНИЙ ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ГЛОБАЛЬНОЇ ЕКСПАНСІЇ МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ |
|
Creator |
ПРОХОРОВА, М. Е.; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
digital marketing; tools and channels of digital marketing; marketing strategy; penetration into foreign markets, social media marketing
339.138 цифровой маркетинг; инструменты и каналы цифрового маркетинга; маркетинговая стратегия; проникновения на зарубежные рынки; социальный медиа маркетинг 339.138 цифровий маркетинг; інструменти та канали цифрового маркетингу; маркетингова стратегія; проникнення на закордонні ринки; соціальний медіа маркетинг 339.138 |
|
Description |
The article analyzes the use of digital marketing as a priority instrument for the expansionof international companies in foreign markets and defines the international and domestic experience of its use;determining the nature of the impact of the use of tools and channels of digital marketing on the decisionmakingprocess within the international companies.
В статье проанализировано использование цифрового маркетинга как приоритетного инструмента экспансии международных компаний на зарубежных рынках и определения международного и отечественного опыта его использования; установления характера влияния использования инструментов и каналов digital маркетинга на процесс принятия решений внутри международных компаний У статті проаналізоване використання цифрового маркетингу як пріоритетного інструменту експансії міжнародних компаній на закордонних ринках та визначення міжнародного та вітчизняного досвіду його використання; встановлення характеру впливу використання інструментів та каналів digital маркетингу на процес прийняття рішень всередині міжнародних компаній. |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2019-11-12
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/14175
|
|
Source |
Стратегія розвитку України; № 1 (2019); 50-57
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 1 (2019); 50-57 Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 1 (2019); 50-57 |
|
Language |
uk
|
|