Record Details

ANALYSIS OF E-COMMERCE IN A GLOBAL ENVIROMENT

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ANALYSIS OF E-COMMERCE IN A GLOBAL ENVIROMENT
АНАЛИЗ ИНТЕРНЕТ-ТОРГОВЛИ В ГЛОБАЛЬНОЙ СРЕДЕ
АНАЛІЗ ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ В ГЛОБАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
 
Creator РИЧКА, М. А.; Національний авіаційний університет
ПОПОВА, Ю. В.; Національний авіаційний університет
 
Subject оnline retail market; online sales; online customer; online buyer
339.9
рынок Интернет-торговли; онлайн-продажа; Интернет-пользователь; онлайн-покупатель
339.9
ринок Інтернет-торгівлі; онлайн-продаж; Інтернет-користувач; онлайн-покупець
339.9
 
Description This article analyzes structure and volume of e-commerce in the world. Also  was emphasized the main trends and forecast growth of e-commerce in a global environment.
В статье проанализированы структура и объемы Интернет-торговли в мире. Исследована динамика мировой Интернет-торговли. Также выделены основные тенденции и прогноз темпов роста Интернет-торговли в глобальной среде.
У статті проаналізовано структура та  обсяги Інтернет-торгівлі у світі. Досліджено динаміку світової Інтернет-торгівлі. Також виділені основні тенденції та прогноз темпів зростання Інтернет-торгівлі в глобальному середовищі.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2019-11-07
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/14098
 
Source Стратегія розвитку України; № 2 (2015); 112-118
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 2 (2015); 112-118
Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 2 (2015); 112-118
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ