ANALYSIS OF E-COMMERCE IN A GLOBAL ENVIROMENT
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ANALYSIS OF E-COMMERCE IN A GLOBAL ENVIROMENT
АНАЛИЗ ИНТЕРНЕТ-ТОРГОВЛИ В ГЛОБАЛЬНОЙ СРЕДЕ АНАЛІЗ ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ В ГЛОБАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ |
|
Creator |
РИЧКА, М. А.; Національний авіаційний університет
ПОПОВА, Ю. В.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
оnline retail market; online sales; online customer; online buyer
339.9 рынок Интернет-торговли; онлайн-продажа; Интернет-пользователь; онлайн-покупатель 339.9 ринок Інтернет-торгівлі; онлайн-продаж; Інтернет-користувач; онлайн-покупець 339.9 |
|
Description |
This article analyzes structure and volume of e-commerce in the world. Also was emphasized the main trends and forecast growth of e-commerce in a global environment.
В статье проанализированы структура и объемы Интернет-торговли в мире. Исследована динамика мировой Интернет-торговли. Также выделены основные тенденции и прогноз темпов роста Интернет-торговли в глобальной среде. У статті проаналізовано структура та обсяги Інтернет-торгівлі у світі. Досліджено динаміку світової Інтернет-торгівлі. Також виділені основні тенденції та прогноз темпів зростання Інтернет-торгівлі в глобальному середовищі. |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2019-11-07
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/14098
|
|
Source |
Стратегія розвитку України; № 2 (2015); 112-118
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 2 (2015); 112-118 Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 2 (2015); 112-118 |
|
Language |
uk
|
|