NEW RANKING METHOD OF TRAFFIC NOISE REDUCTION MEASURES
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
NEW RANKING METHOD OF TRAFFIC NOISE REDUCTION MEASURES
Новый метод ранжирования мероприятий снижения шума транспортных потоков Новий метод ранжування заходів зниження шуму транспортних потоків |
|
Creator |
Shevchenko, Yulia; National Aviation University
|
|
Subject |
—
traffic flows; noise reduction methods; ranking 504.055(045) — методы снижения шума; ранжирование; транспортные потоки 504.055(045) — методи зниження шуму; ранжування; транспортні потоки 504.055(045) |
|
Description |
The paper presents new ranking method of traffic noise reduction measures. Mathematical model for simultaneous estimation of different noise reduction methods for multiple locations was developed. For realization of the proposed model empirical dependencies for effective time for vehicles of different categories were obtained on the base of series of experimental studies
Исследована актуальная проблема оценки эффективности методов снижения шума от автомобильного транспорта. На основе проведенного математического моделирования получены значения акустической эффективности каждого из исследуемых методов с учетом их экономической эффективности. Предложена математическая модель ранжирования мероприятий снижения шума транспортных потоков с использованием энтропийного метода. На основе данных серии экспериментальных исследований разработаны эмпирические зависимости эффективного времени звучания для автомобилей различных категорий. Полученные зависимости использованы в математической модели ранжирования мероприятий снижения шума. Оценен вклад каждого из методов в общее снижение шума. Показано, что важным параметром является заданное снижение шума, которого необходимо достичь описанными методами. Значение снижения шума учтено для ряда положений приемников. Смоделирована зона жилой застройки, когда эффективность методов зависит от взаимного расположения линии источника шума и приемника, например, для окон разных этажей. Досліджено актуальну проблему оцінювання ефективності методів зниження шуму від автомобільного транспорту. На основі проведеного математичного моделювання отримано значення акустичної ефективності кожного з досліджуваних методів з урахуванням їх економічної ефективності. Запропоновано математичну модель ранжування заходів зниження шуму транспортних потоків із використанням ентропійного методу. На основі даних серії експериментальних досліджень розроблено емпіричні залежності ефективного часу звучання для автомобілів різних категорій. Отримані залежності використано в математичній моделі ранжування заходів зниження шуму. Оцінено внесок кожного з методів у загальне зниження шуму. Показано, що важливим параметром є задане зниження шуму, якого необхідно досягнути описаними методами. Значення зниження шуму враховано для ряду положень приймачів. Змодельовано зону житлової забудови, коли ефективність методів залежить від взаємного розташування лінії джерела шуму та приймача, наприклад, для вікон різних поверхів |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-10-01
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/5441
10.18372/2306-1472.56.5441 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 56, № 3 (2013); 105-111
Вестник Национального авиационного университета; Том 56, № 3 (2013); 105-111 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 56, № 3 (2013); 105-111 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|