INNOVATION OF INTERNATIONAL MARKETING COMMUNICATIONS IN THE SPHERE OF SOCIAL-CULTURAL DEVELOPMENT
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
INNOVATION OF INTERNATIONAL MARKETING COMMUNICATIONS IN THE SPHERE OF SOCIAL-CULTURAL DEVELOPMENT
ИННОВАТИЗАЦИЯ МАРКЕТИНГОВЫХ КОММУНИКАЦИЙ В СФЕРЕ СОЦИАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РАЗВИТИЯ ІННОВАТИЗАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СФЕРІ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ |
|
Creator |
РУМЯНЦЕВ, А. П.; Національний авіаційний університет
ТОНКИХ, О. Г.; Київський національний університет культури і мистецтв |
|
Subject |
international relations; innovation; international marketing communications; socio-cultural sphere.
— международные отношения; инноватизация, международные маркетинговые коммуникации;социокультурная сфера 339.924/.137 міжнародні відносини; інноватизація; міжнародні маркетингові комунікації; соціокультурна сфера 339.924/.137 |
|
Description |
The article reveals the peculiarities of the development of international marketingcommunications. The offered tools of search and realization of the international marketing communications. Examplesof software used in the international marketing activities of the socio-cultural sphere are given.
В статье раскрыты особенности развития маркетинговых коммуникаций.Предложенны инструменты поиска и реализации маркетинговых коммуникаций. Описаны примерыпрограммного обеспечения, используемые в международной маркетинговой деятельности социокультурной сферы. В статті розкриті особливості розвитку міжнародних маркетингових комунікацій.Запропоновані інструменти пошуку та реалізації міжнародних маркетингових комунікацій. Наведені прикладипрограмного забезпечення, що використовуються в міжнародній маркетинговій діяльності соціокультурноїсфери. |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2019-10-11
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/13899
|
|
Source |
Стратегія розвитку України; № 2 (2017); 21-26
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 2 (2017); 21-26 Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 2 (2017); 21-26 |
|
Language |
uk
|
|