Record Details

INNOVATION OF INTERNATIONAL MARKETING COMMUNICATIONS IN THE SPHERE OF SOCIAL-CULTURAL DEVELOPMENT

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title INNOVATION OF INTERNATIONAL MARKETING COMMUNICATIONS IN THE SPHERE OF SOCIAL-CULTURAL DEVELOPMENT
ИННОВАТИЗАЦИЯ МАРКЕТИНГОВЫХ КОММУНИКАЦИЙ В СФЕРЕ СОЦИАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РАЗВИТИЯ
ІННОВАТИЗАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СФЕРІ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ
 
Creator РУМЯНЦЕВ, А. П.; Національний авіаційний університет
ТОНКИХ, О. Г.; Київський національний університет культури і мистецтв
 
Subject international relations; innovation; international marketing communications; socio-cultural sphere.

международные отношения; инноватизация, международные маркетинговые коммуникации;социокультурная сфера
339.924/.137
міжнародні відносини; інноватизація; міжнародні маркетингові комунікації; соціокультурна сфера
339.924/.137
 
Description The article reveals the peculiarities of the development of international marketingcommunications. The offered tools of search and realization of the international marketing communications. Examplesof software used in the international marketing activities of the socio-cultural sphere are given.
В статье раскрыты особенности развития маркетинговых коммуникаций.Предложенны инструменты поиска и реализации маркетинговых коммуникаций. Описаны примерыпрограммного обеспечения, используемые в международной маркетинговой деятельности социокультурной сферы.
В статті розкриті особливості розвитку міжнародних маркетингових комунікацій.Запропоновані інструменти пошуку та реалізації міжнародних маркетингових комунікацій. Наведені прикладипрограмного забезпечення, що використовуються в міжнародній маркетинговій діяльності соціокультурноїсфери.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2019-10-11
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/13899
 
Source Стратегія розвитку України; № 2 (2017); 21-26
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 2 (2017); 21-26
Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 2 (2017); 21-26
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ