Record Details

ORGANIZATIONAL AND ECONOMIC MECHANISMS OF FORMATION SINGLE DIGITAL MARKET OF EU COUNTRIES

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ORGANIZATIONAL AND ECONOMIC MECHANISMS OF FORMATION SINGLE DIGITAL MARKET OF EU COUNTRIES
ОРГАНИЗАЦИОННО-ЭКОНОМИЧЕСКИЕ МЕХАНИЗМЫ ФОРМИРОВАНИЯ ЕДИНОГО ЦИФРОВОГО РЫНКА СТРАН ЕС
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ЄДИНОГО ЦИФРОВОГО РИНКУ КРАЇН ЄС
 
Creator ЗАСЕНКО, О. Ю.; Київський національний університет імені Тараса Шевченка
 
Subject electronic commerce; e-business; convergence of e-commerce system tools; international e-commerce; harmonization of the norms of domestic legislation; legal regimes of electronic services; Internet technologies
339.738.5:061ЄС
электронная коммерция; электронный бизнес; конвергенция инструментов системы электронной коммерции; международная электронная торговля; гармонизация норм внутреннего законодательства; правовые режимы электронных услуг; Интернет-технологии
339.738.5:061ЄС
електронна комерція; електронний бізнес; конвергенція інструментів системи електронної комерції; міжнародна електронна торгівля; гармонізація норм внутрішнього законодавства; правові режими електронних послуг; Інтернет-технології
339.738.5:061ЄС
 
Description The article analyses of consolidation and unification of the newest tools of system of electronic commerce in the European Union are analyzed. Ways of introduction of innovative mechanisms of stimulation of development of international trade in modern conditions of management are determined.
В статье проанализированы особенности консолидации и унификации новейших инструментов системы электронной коммерции в Европейский Союз. Определены пути внедрения инновационных механизмов стимулирования развития международной торговли в современных условиях хозяйствования.
У статті проаналізовані особливості консолідації й уніфікації новітніх інструментів системи електронної комерції у Європейського Союзу. Визначені шляхи впровадження інноваційних механізмів стимулювання розвитку міжнародної торгівлі у сучасних умовах господарювання.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2019-10-11
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/13966
 
Source Стратегія розвитку України; № 2 (2017); 159-164
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 2 (2017); 159-164
Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 2 (2017); 159-164
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ