ORGANIZATIONAL AND ECONOMIC MECHANISMS OF FORMATION SINGLE DIGITAL MARKET OF EU COUNTRIES
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ORGANIZATIONAL AND ECONOMIC MECHANISMS OF FORMATION SINGLE DIGITAL MARKET OF EU COUNTRIES
ОРГАНИЗАЦИОННО-ЭКОНОМИЧЕСКИЕ МЕХАНИЗМЫ ФОРМИРОВАНИЯ ЕДИНОГО ЦИФРОВОГО РЫНКА СТРАН ЕС ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ЄДИНОГО ЦИФРОВОГО РИНКУ КРАЇН ЄС |
|
Creator |
ЗАСЕНКО, О. Ю.; Київський національний університет імені Тараса Шевченка
|
|
Subject |
electronic commerce; e-business; convergence of e-commerce system tools; international e-commerce; harmonization of the norms of domestic legislation; legal regimes of electronic services; Internet technologies
339.738.5:061ЄС электронная коммерция; электронный бизнес; конвергенция инструментов системы электронной коммерции; международная электронная торговля; гармонизация норм внутреннего законодательства; правовые режимы электронных услуг; Интернет-технологии 339.738.5:061ЄС електронна комерція; електронний бізнес; конвергенція інструментів системи електронної комерції; міжнародна електронна торгівля; гармонізація норм внутрішнього законодавства; правові режими електронних послуг; Інтернет-технології 339.738.5:061ЄС |
|
Description |
The article analyses of consolidation and unification of the newest tools of system of electronic commerce in the European Union are analyzed. Ways of introduction of innovative mechanisms of stimulation of development of international trade in modern conditions of management are determined.
В статье проанализированы особенности консолидации и унификации новейших инструментов системы электронной коммерции в Европейский Союз. Определены пути внедрения инновационных механизмов стимулирования развития международной торговли в современных условиях хозяйствования. У статті проаналізовані особливості консолідації й уніфікації новітніх інструментів системи електронної комерції у Європейського Союзу. Визначені шляхи впровадження інноваційних механізмів стимулювання розвитку міжнародної торгівлі у сучасних умовах господарювання. |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2019-10-11
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/13966
|
|
Source |
Стратегія розвитку України; № 2 (2017); 159-164
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 2 (2017); 159-164 Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 2 (2017); 159-164 |
|
Language |
uk
|
|