ANALYSIS OF THE INTERNET-TRADE MARKET OF UKRAINE
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ANALYSIS OF THE INTERNET-TRADE MARKET OF UKRAINE
АНАЛИЗ РЫНКА ИНТЕРНЕТ-ТОРГОВЛИ В УКРАИНЕ АНАЛІЗ РИНКУ ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ |
|
Creator |
АНТОНЕНКО, К. В.; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
online commerce market; online sales; internet user; online buyer; online store
339.9 рынок Интернет-торговли; онлайн-продажа; Интернет-пользователь;онлайн- покупатель; Интернет-магазин 339.9 ринок Інтернет-торгівлі; онлайн-продаж; Інтернет-користувач; онлайн-покупець; Інтернет-магазин 339.9 |
|
Description |
The article analyzes the volumes of Internet commerce in Ukraine for 2010-2016, the dynamics ofgrowth of Internet buyers and the rating of goods that most Ukrainians bought online through 2016. The maincomponents of the portrait of Ukrainian Internet buyers are considered.
В статье проанализированы объемы Интернет-торговли в Украине за 2010-2016 годы,динамика роста Интернет-покупателей и рейтинг товаров, которые больше всего покупали украинцы черезИнтернет в 2016 году. Рассмотрены основные составляющие портрета украинских Интернет-покупателей. В статті проаналізовано обсяги Інтернет-торгівлі в Україні за 2010-2016 роки, динаміка зростання Інтернет-покупців та рейтинг товарів, що найбільше купували українці через Інтернет в 2016 році. Розглянуто основні складові портрету українських Інтернет-покупців. |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2019-10-11
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/13915
|
|
Source |
Стратегія розвитку України; № 2 (2017); 70-74
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 2 (2017); 70-74 Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 2 (2017); 70-74 |
|
Language |
uk
|
|