The regional image creative process importance in the conservation of the natural, historical and cultural heritage
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
The regional image creative process importance in the conservation of the natural, historical and cultural heritage
Роль формирования привлекательного имиджа территории для сохранения историко-культурного и природного наследия ЗНАЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПРИВАБЛИВОГО ІМІДЖУ ТЕРИТОРІЇ ДЛЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ ПРИРОДНОЇ ТА ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ |
|
Creator |
СЕРГІЙКО, Віра Федорівна; Інститут міжнародних відносин Національного авіаційногго університету
|
|
Subject |
—
имидж региона; территориальный маркетинг; культурное наследие; туризм. 338.48 (045) regional image; marketing of territories cultural heritage; tourism. 338.48 (045) імідж регіону; територіальний маркетинг; культурна спадщина; туризм. 338.48 (045) |
|
Description |
Being one of strategic directions of marketing of territories, discussed is the creative process of a regional image that can be of a special importance in the conservation of the most valued natural, historical and cultural heritage of Ukraine.
Данная статья посвящена одному из стратегических направлений маркетинга территорий – формированию регионального имиджа, способного сыграть особую роль в сохранении ценнейшего природного и историко-культурного наследия Украины. У статті розглядаються один із стратегічних напрямів маркетингу територій – формуванню регіонального іміджу, здатного відігравати особливу роль у збереженні природної та культурно-історичної спадщини України. |
|
Publisher |
Національний Авіаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2010-12-19
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/IMV/article/view/3230
|
|
Source |
Scientific Bulletin of the Institute of International Relations at NAU. Series: economics,law,political science,tourism; Том 2, № 2 (2010); 13
Научный вестник Института международных отношений НАУ. Серия: экономика, право, политология, туризм; Том 2, № 2 (2010); 13 Науковий вісник Інституту міжнародних відносин НАУ. Серія: економіка, право, політологія, туризм; Том 2, № 2 (2010); 13 |
|
Language |
en
|
|