Адаптивний алгоритм реалізації постійного зниження літака
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Адаптивний алгоритм реалізації постійного зниження літака
Адаптивный алгоритм реализации непрерывного снижения самолета Adaptive algorithm for implementing continuous descent of the aircraft |
|
Creator |
Pavlov, V.; Internetional Research and Training Center for Information technologies and Systems
Korshunov, N.; State Enterprise "Antonov" Kurganskiy, A.; State Enterprise "Antonov" |
|
Subject |
—
УДК 629.735.051-52 — УДК 629.735.051-52 continuous descent operations; forecast of the flight path; full descent gradient; air-space configuration UDC 629.735.051-52 |
|
Description |
Oписано основні аспекти застосування процедури неперервного зниження (CDO). Обговорюються переваги застосування CDO. Дана процедура може сприяти досягненню цілого ряду конкретних стратегічних цілей і має передбачуватись у будь-якій концепції чи змінній структурі повітряного простору. Також розглянуто загальний адаптивний алгоритм урахування впливу вітру на траєкторію польоту літака й описано вплив вітру на дану траєкторію
Oписываются основные аспекты применения процедуры непрерывного снижения (CDO). Обсуждаются преимущества применения CDO. Данная процедура может способствовать достижению ряда конкретных стратегических целей и поэтому должна предусматриваться в любой концепции или изменяемой структуре воздушного пространства. Кроме того, в работе рассмотрен общий адаптивный алгоритм прогноза траектории непрерывного снижения и описано влияние ветра на данную траекторию In this article we describe the main aspects of continuous descent operations (CDO). Advantages of CDO application are discussing. CDO can enable several specific strategic objectives to be met and should therefore be considered for inclusion within any airspace concept or redesign. Considered also is the general adaptive algorithm of the forecast of continuous descent path and described influence of wind on the flight path |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-10-02
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/8950
10.18372/2073-4751.2.8950 |
|
Source |
Problems of Informatization and Management; Том 2, № 50 (2015); 98-101
Проблемы информатизации и управления; Том 2, № 50 (2015); 98-101 Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 2, № 50 (2015); 98-101 |
|
Language |
en
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|