Алгоритм побудови множини припустимих послідовностей робіт для виконавців технічного обслуговування повітряних суден
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Алгоритм побудови множини припустимих послідовностей робіт для виконавців технічного обслуговування повітряних суден
Алгоритм построения множества допустимых последовательностей работ для исполнителей технического обслуживания воздушных судов Algorithm of creating sets of acceptable work sequences for the executors of Aircraft Maintenance |
|
Creator |
Жолдаков, O. O.; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
—
УДК 681.518 — УДК 681.518 — — |
|
Description |
Розглянуто проблему побудови математичної моделі задачі керування персдпольотним технічним обслуговуванням повітряних суден, яка б дозволяла використовувати сучасні обчислювальні засоби для оперативного її розв’язання. Описана декомпозиція задачі оперативного управління ТО ПС надала можливість звести проблему нелінійності математичної моделі до рішення трьох задач з лінійною структурою і застосувати до їх розв’язування комбінаторні методи, які мають скінченну множину розв’язків і дають можливість отримання результату за припустимий час. Наведено алгоритм побудови множини припустимих послідовностей робіт для виконавців ТО ПС
Рассмотрено проблему построения математической модели задачи управления предполетным техническим обслуживанием воздушных судов, которая позволила бы использовать современные вычислительные средства для оперативного её решения. Описана декомпозиция задачи оперативного управления ТО ВС, которая приводит проблему нелинейности математической модели к решению трех задач с линейной структурой, с применением к их выполнению комбинаторных методов, которые дают конечное множество решений вместе с возможностью их получения за допустимое время. Представлен алгоритм построения множества допустимых последовательностей работ для исполнителей технического обслуживания воздушных судов The problem of constructing mathematical model of aircrafts preflight maintenance management task is contemplated. This model should allow using modem computing facilities for its operative solving. The decomposition of efficient aircraft maintenance management task is described. This leads a problem of mathematical model nonlinearity to the solution of three problems with linear structure, and thus allows applying combinatory methods, which give finite set of solutions together with possibility of their reception in an admissible time, to their solution. Algorithm of creating sets of acceptable work sequences for the executors of Aircraft maintenance is produced |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2011-10-29
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/9200
10.18372/2073-4751.2.9200 |
|
Source |
Problems of Informatization and Management; Том 2, № 34 (2011); 45-50
Проблемы информатизации и управления; Том 2, № 34 (2011); 45-50 Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 2, № 34 (2011); 45-50 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|