Record Details

USING THE EXPERIENCE OF TRAINING MILITARY PERSONNEL IN THE UNITED STATES TO ADVANCED TRAINING OF OFFICERS OF THE ARMED FORCES OF UKRAINE AND OTHER MILITARY FORMATIONS

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title USING THE EXPERIENCE OF TRAINING MILITARY PERSONNEL IN THE UNITED STATES TO ADVANCED TRAINING OF OFFICERS OF THE ARMED FORCES OF UKRAINE AND OTHER MILITARY FORMATIONS
ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ У США У ПІДВИЩЕННІ КВАЛІФІКАЦІЇ ОФІЦЕРСЬКИХ КАДРІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ ТА ІНШИХ ВІЙСЬКОВИХ ФОРМУВАНЬ
 
Creator Артюшин, Г.
 
Subject military training; advanced training; military vocational education system; US Forces; features of training military specialists in the institutions of higher military education of the United States; professional development of officers of the Armed Forc

підготовка військовослужбовців; підвищення кваліфікації; система військово-професійної освіти; Військові Сили США; особливості підготовки військових фахівців у закладах вищої військової освіти США; підвищення кваліфікації офіцерських кадрів Збройних Сил У
355.233:355.232(73)
 
Description The article deals with the problem of modernization of the training system for officers training of the Armed Forces of Ukraine and other military formations in the context of the modern strategic tasks of the development of the Armed Forces of Ukraine. The peculiarities of modern training of servicemen in the USA are highlighted and possible aspects of the use of this experience in the system of professional development of officers of the Armed Forces of Ukraine and other military formations. It is revealed that the existing system of training of servicemen in Ukraine does not fully meet the modern requirements and requires comprehensive modernization, which requires the study and implementation of advanced foreign experience in the training of officer personnel. The advantages of the military education system of the USA as one of the most powerful systems of military personnel training in the modern world are determined: the branch network of educational institutions providing training and advanced training of officer personnel at different stages of training according to the types of troops; systematic, phased and multi-level training, and advanced training; efficiency and dynamism; a combination of theoretical and practical training, civil and military education, teaching and research work; prestige, competitiveness and high efficiency. The urgent tasks of modernization of higher military education are defined taking into account the US experience: the transition to a professional army, introduction of modern standards of military activity, increase of flexibility and diversity of military education, increase of dependence of career growth on the level of qualification of servicemen, improvement of the structure of training of troops, attraction to teaching highly skilled , experienced military specialists, trainers (instructors) on highly specialized subjects, strengthening of scientific about maintenance of educational process, introduction of modern information technologies
У статті розглядається проблема модернізації системи підвищення кваліфікації офіцерських кадрів Збройних Сил України та інших військових формувань в контексті сучасних стратегічних завдань розвитку Збройних Сил України. Виділяються особливості сучасної підготовки військовослужбовців у США та можливі аспекти використання цього досвіду у системі підвищення кваліфікації офіцерських кадрів Збройних Сил України та інших військових формувань. Виявлено, що наявна система підвищення кваліфікації військовослужбовців в Україні не в повній мірі відповідає сучасним вимогам та потребує комплексної модернізації, що вимагає вивчення та впровадження передового зарубіжного досвіду підвищення кваліфікації офіцерських кадрів. Визначено переваги системи військової освіти США як однієї з найбільш потужних систем підготовки військових кадрів у сучасному світі: розгалуженість мережі навчальних  закладів,  що забезпечують підготовку  та  підвищення  кваліфікації  офіцерських кадрів на різних ступенях підготовки за родами військ; системність, етапність та багатоступеневість підготовки, і підвищення кваліфікації; оперативність та динамічність; поєднання теоретичної та практичної підготовки, цивільної та військової освіти, навчальної та наукової роботи; престижність, конкурентоспроможність та висока ефективність. Окреслено актуальні завдання модернізації вищої військової освіти з урахуванням досвіду США: перехід до професійної армії, запровадження сучасних стандартів військової діяльності, збільшення гнучкості та різноманітності військової освіти, збільшення залежності кар’єрного зростання від рівня кваліфікації військовослужбовців, удосконалення структури підготовки військ, залучення до викладання висококваліфікованих, досвідчених військових фахівців, тренерів (інструкторів) з питань вузькоспеціалізованої тематики, посилення наукового супроводу навчального процесу, запровадження сучасних інформаційних технологій
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2019-06-21
 
Type Рецензована стаття
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/13776
10.18372/2411-264X.14.13776
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 14 (2019); 10
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 14 (2019); 10
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 14 (2019); 10
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ