Обгрунтування прийнятності моделей управління технічним обслуговуванням повітряних суден
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Обгрунтування прийнятності моделей управління технічним обслуговуванням повітряних суден
Обоснование приемлемости моделей управления техническим обслуживанием воздушных судов Justification admissibility management models aircraft maintenance |
|
Creator |
Жолдаков, О. О.; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
математична модель; детермінованість; нечіткість; узгодженість рішень
УДК 681.518 — УДК 681.518 — UDC 681.518 |
|
Description |
Розглянуто проблему побудови математичної моделі задачі керування технічним обслуговуванням повітряних суден (ТО ПС) яка б дозволяла використовувати сучасні обчислювальні засоби для оперативного її розв’язання. Описані два підходи, в одному з яких переважає традиційний інструментарій із жорстко детермінованими показниками і результатами розрахунків, а в другому за основу беруться експертні оцінки, що узагальнюють набутий спеціалістами досвід. Із множини рішень за двома моделями за основу беруться такі, що являють менший ступінь розбіжності
Рассмотрена проблема построения математической модели задачи техобслуживания воздушных судов (ТО ПС) которая позволяет использовать современные вычислительные средства для оперативного ее решения. Описанные два подхода, в одном из которых преобладает традиционный инструментарий с жестко детерминированными показателями и результатами расчетов, а во втором за основу берутся экспертные оценки, обобщающие накопленный специалистами опыт. Из множества решений по двум моделям за основу берутся такие, что являют меньшую степень расхождения The problem of mathematical modeling of the problem of control of the maintenance of aircraft (aircraft maintenance) that would allow to use modern computational tools for quick address it. We describe two approaches, one of which is dominated by traditional instruments with strictly deterministic performance and results of calculations, and the second on the basis of expert assessments taken that summarize the experience gained by specialists. From the set of solutions for the two models are taken as a basis such that the differences are smaller degree смотрена проблема построения математической модели задачи техобслуживания воздушных судов (ТО ПС) которая позволяет использовать современные вычислительные средства для оперативного ее решения. Описанные два подхода, в одном из которых преобладает традиционный инструментарий с жестко детерминированными показателями и результатами расчетов, а во втором за основу берутся экспертные оценки, обобщающие накопленный специалистами опыт. Из множества решений по двум моделям за основу берутся такие, что являют меньшую степень расхождения |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-10-02
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/8944
10.18372/2073-4751.2.8944 |
|
Source |
Problems of Informatization and Management; Том 2, № 50 (2015); 60-64
Проблемы информатизации и управления; Том 2, № 50 (2015); 60-64 Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 2, № 50 (2015); 60-64 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|