Record Details

NATIONAL PATRIOTIC EDUCATION OF FUTURE SOCIAL WORKERS AT STUDY PROCESS

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title NATIONAL PATRIOTIC EDUCATION OF FUTURE SOCIAL WORKERS AT STUDY PROCESS
НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ
 
Creator Тімкін, І.
Новікова, Н.
 
Subject national patriotic education; nation; patriotism; homeland; national traditions; national consciousness; constitutional patriotism; civil patriotism

Батьківщина; виховання; громадянський патріотизм; конституційний патріотизм; національно-патріотичне; нація; патріотизм; національні традиції; національна свідомість
378.015.31:172 (043.5)
 
Description In today`s conditions of challenges and threats for the Ukrainian state the definition of a new strategy of education as a multi-component and multi-vector system, which largely shapes the future development of our country, becomes relevant. Patriotic education of youth has a clear target orientation – to prepare for the defense of the homeland, and is an important component of the system of ensuring the national security of Ukraine. An integral part of patriotic education, and in times of military threat a priority, is a military patriotic education, oriented towards the formation of citizens` readiness to protect, and if necessary, and give their lives to their homelands. The cultivation of patriotism as a component of student`s worldview, his attitude towards the homeland, anther nations and peoples, language, feeling of responsibility for its independence, preservation of material and spiritual values, should become a priority direction of society`s development. Especially it concerns of future social worker as an agent for social change, who in his professional activities can influence the formation of political consciousness and civic position. This article considers approaches to understanding of national patriotic education of future social workers as a system of measures aimed as forming of a “new” Ukrainian, who acts on a basic of national and European values. The concept of patriotism is determined as integral value and moral and spiritual quality of personality
В сучасних умовах викликів та загроз для Української держави актуальним стає визначення нової стратегії виховання як багатокомпонентної та багатовекторної системи, яка значною мірою формує майбутній розвиток нашої країни. Патріотичне виховання молоді має чітку цільову настанову – готувати до захисту Батьківщини, і виступає важливою складовою системи забезпечення національної безпеки України. Невід’ємною частиною патріотичного виховання, а в часи воєнної загрози – пріоритетною, є військово-патріотичне виховання, зорієнтоване на формування у громадян готовності захищати, а якщо необхідно і віддати своє життя за Батьківщину. Виховання патріотизму, як складової світогляду студента, його ставлення до Батьківщини, інших націй та народів, мови, почуття відповідальності за її незалежність, збереження матеріальних і духовних цінностей, повинно стати пріоритетним напрямком розвитку суспільства. Особливо це стосується майбутнього соціального працівника як агента з питань соціальних змін, який у своїй професійній діяльності може здійснювати вплив на формування політичної свідомості та громадянської позиції. У статті розглядаються підходи до розуміння національно-патріотичного виховання майбутніх соціальних працівників як системи заходів, спрямованих на формування «нового» українця , що діє на основі національних та європейських цінностей. Поняття патріотизму визначається як інтегральна цінність та духовно-моральна якість особистості
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2019-06-21
 
Type Рецензована стаття
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/13739
10.18372/2411-264X.14.13739
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 14 (2019); 105
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 14 (2019); 105
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 14 (2019); 105
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ