Record Details

ON PREPARATION OF COMPETITIVE SPECIALISTS-FINANCES UNDER THE REQUIREMENT OF THE MODERN LABOR MARKET

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ON PREPARATION OF COMPETITIVE SPECIALISTS-FINANCES UNDER THE REQUIREMENT OF THE MODERN LABOR MARKET
ПРО ПІДГОТОВКУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ-ФІНАНСИСТІВ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ СУЧАСНОГО РИНКУ ПРА
 
Creator Ковальчук, В.
Ковальчук, H.
 
Subject competitive specialists; professional training of financiers; professional competence; modern labor market; quality of training

конкурентоспроможні фахівці; професійна підготовка фінансистів; професійні компетентності; сучасний ринок праці; якість підготовки кадрів
378:[336:331.5(477)]
 
Description The article examines the requirements of the modern labor market for the professional training of financiers, the essence and structure of the professional orientation of the individual, reveals the purpose and principles of professional training. The essence of the concept of "professionalism" as the result of organizational and purposeful professional activity and the main directions of professionalization is considered. The result of professional growth of the personality of the future specialist and the development of his professional abilities is the professional competence that a student acquires during his studies at the university. The necessity of training of competitive and competent specialists is determined; the classification structure of the professional competence of a specialist is considered. Professional competence is a measure and the main criterion of professional preparedness and the ability of the subject to perform tasks and duties in accordance with the position he occupies. The competence approach is considered as one of the priority directions of the modernization of education in Ukraine which becomes important as it translates the process of accumulation of normatively defined knowledge, skills and abilities into the plane of formation and development of students' ability to practically act and apply creatively the acquired knowledge and experience in different situations. The article analyzes the essence and content of professional competence and examines different approaches to the classification of competencies. Also, the article reveals the concept and structure of "key competencies". The groups of key competencies are characterized: general sciences, and instrumental, socio-personal and general cultural. It is proved that the formation of the professional competence of students is carried out through the content of vocational education, in the process of mastering disciplines distributed in different training cycles, outlines the general tendencies of becoming a personality of a student-financier as a future specialist. The educational qualification characteristics of future specialists and their significance for the formation of OPP and the development of disciplines in accordance with the curriculum of the higher educational institutions are researched. The level of professional activity according to the classifier of professions and the correspondence of educational and professional programs of preparation of different levels of specialists are described. The authors came to the conclusion that it is necessary to model the professional skills of a future specialist who are part of a holistic pedagogical process at the university
У статті досліджуються вимоги сучасного ринку праці до професійної підготовки фінансистів, сутність і структура професійної спрямованості особистості,  розкриваються мета і принципи професійної підготовки. Розглядається сутність поняття “професіоналізм” як результат організаційної і цілеспрямованої професійної діяльності та основні напрямки професіоналізації. Наслідком професійного зростання особистості майбутнього фахівця та розвитку його професійних здібностей є фахова компетентність, яку набуває студент під час навчання у ВНЗ. Визначається необхідність підготовки конкурентоспроможних та компетентних фахівців; розглядається класифікаційна структура професійних компетенцій фахівця. Професійна компетентність є мірою і головним критерієм професійної підготовленості та здатності суб'єкта праці виконувати завдання й обов'язки відповідно до посади, яку він займає. Розглядається компетентнісний підхід як один із пріоритетних напрямів модернізації освіти в Україні, який набуває важливого значення, оскільки переводить процес накопичення нормативно визначених знань, умінь і навичок у площину формування й розвитку в студентів здатності практично діяти та творчо застосовувати в різних ситуаціях набуті знання та досвід. В статті проаналізовано сутність та зміст професійної компетентності та розглянуті різні підходи до класифікації компетенцій. Також у статті розкриваються поняття і структура «ключових компетенцій». Характеризуються групи ключових компетенцій: загальнонаукові, інструментальні, соціально-особистісні і загальнокультурні. Доводиться, що формування професійної компетентності студентів здійснюється через зміст професійної освіти, у процесі опанування дисциплін, розподілених за різними циклами підготовки, окреслюються загальні тенденції становлення особистості студента-фінансиста як майбутнього фахівця. Досліджуються освітньо-кваліфікаційні характеристики майбутніх фахівців та їх значення для формування ОПП і розробки  дисциплін відповідно до навчальних планів ВНЗ. Охарактеризовано рівні професійної діяльності відповідно до класифікатора професій та відповідність освітньо-професійних програм підготовці різних рівнів спеціалістів.  Автори дійшли висновку про необхідність моделювання професійних умінь майбутнього фахівця, які є складовою цілісного педагогічного процесу у ВНЗ
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2019-06-21
 
Type Рецензована стаття
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/13712
10.18372/2411-264X.14.13712
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 14 (2019); 48
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 14 (2019); 48
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 14 (2019); 48
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ