Record Details

DEVELOPMENT OF HIGH LEGAL EDUCATION IN UKRAINE IN THE WORLD INTEGRATION PROCESS SYSTEM

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title DEVELOPMENT OF HIGH LEGAL EDUCATION IN UKRAINE IN THE WORLD INTEGRATION PROCESS SYSTEM
РОЗВИТОК ВИЩОЇ ЮРИДИЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У СИСТЕМІ СВІТОВИХ ІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ
 
Creator Дроботова, Л.
 
Subject higher legal education; European integration; international relations; educational and educational activity; education; educational administration; legal status; public administration

вища юридична освіта; євроінтеграція; міжнародні зв’язки; навчально-освітня діяльність; освіта; органи управління освітою; правове становище; публічне адміністрування
340.15 (477)
 
Description In the article the author analyzes the state of higher education in general. The attention was paid to the development of higher legal education in particular, and the problems that have arisen and exist today are indicated. The ways of European integration education development and issues that require detailed study and systematization are considered. It is noted that any integration into the international space requires comprehensive modernization not only in the sphere of higher education, but also considerable efforts on the part of the legislative, normative base, and the creation of mechanisms that would conform to European standards, but also preserved spesial peculiarities of the national education. If we take into account the historical past of the development of education, then the state had an increased influence on all educational functions of higher educational institutions, in particular, the universities founded in the XIX century. The state structures regulated the range of issues related to the definition of the list of academic disciplines, which was at universities for law students, a list of departments of law schools, the establishment of rules for admission, as well as the transfer and graduation of specialists was proposed. By the way, with the creation of the Ministry of Education, a special set of requirements added to the content of teaching at the law schools. It is noted that the state also contributed to the development of legal science, defining the teaching of a specific course of study disciplines in law schools. The legal acts, the so-called circulars, regulating the relations connected with the educational activity of higher educational establishments created. Universities were only able to fill gaps in legal regulation with local regulations. The author mentions some of the shortcomings of the new laws created by the state, in which there is a discrepancy between the expansion of academic, financial and organizational autonomy of higher educational institutions, no norms that would ensure democracy within higher education institutions
У статті автором проаналізовано стан вищої освіти, в цілому. Звернено увагу на розвиток вищої юридичної освіти зокрема та зазначено проблеми, які виникали та існують сьогодні. Розглянуто шляхи євроінтеграційного розвитку освіти та питання, які потребують детального вивчення і систематизації. Зазначено, що будь-яка інтеграція у міжнародний простір вимагає всебічної модернізації не тільки у сфері вищої освіти, а й неабияких зусиль з боку законодавчої, нормативної бази, та створення механізмів, які б відповідали європейським стандартам, але також і зберігали своєрідні особливості вітчизняної освіти. Якщо взяти до уваги історичне минуле розвитку освіти, то з боку держави був посилений вплив на усі освітні функції вищих навчальних заклади, зокрема, університети, засновані ще у XIX ст. Державними структурами регулювалося коло питань, пов’язане із визначенням переліку навчальних дисциплін, що викладалися у ВНЗ студентам-юристам, був запропонований перелік кафедр юридичних факультетів, встановлення правил прийому, також переведення і випуск фахівців. До речі, зі створенням Міністерства народної освіти до змісту викладання на юридичних факультетах додався спеціальний комплекс вимог. Зазначено, що держава також сприяла розвитку юридичної науки, визначаючи викладання конкретного курсу навчальних дисциплін на юридичних факультетах. Були створені нормативно-правові акти, так звані циркуляри, що регулювали відносини, пов’язані із освітньою діяльністю вищих навчальних закладів. Університети мали змогу лише заповнювати прогалини у правовому регулюванні локальними нормативними актами. Автором вказано на деякі недоліки нових законів, що створювалися державою, в яких вбачається неузгодженість між розширенням академічної, фінансової та організаційної автономії вищих навчальних закладів, немає норм, які б забезпечували демократію усередині вищих закладів освіти
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2019-06-21
 
Type Рецензована стаття
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/13709
10.18372/2411-264X.14.13709
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 14 (2019); 32
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 14 (2019); 32
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 14 (2019); 32
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ